Quote from Jonathan Lilja Lindström on 10 January 2014, 09:19Tidigare när jag satsade på IM ( 18 mil tempo) körde jag distans, långpass och tempo på trainern. Lika som på uteträningen. Nu när jag kör halvIM är inte uthålligheten något problem kör jag bara korta kvalitetspass på max 1,5 h
Tidigare när jag satsade på IM ( 18 mil tempo) körde jag distans, långpass och tempo på trainern. Lika som på uteträningen. Nu när jag kör halvIM är inte uthålligheten något problem kör jag bara korta kvalitetspass på max 1,5 h
Quote from Mattias Johansson on 10 January 2014, 09:31>Ni som använder sufferfest är mikaels film upplagd på samma sätt ungefär?
Kolla på 70 min passet som länkas ovan (och nedan). Mellan 30:14 min och 34:25 min så har de klippt in lite Sufferfest.
http://www.youtube.com/watch?v=00ljitdyqzU
>Ni som använder sufferfest är mikaels film upplagd på samma sätt ungefär?
Kolla på 70 min passet som länkas ovan (och nedan). Mellan 30:14 min och 34:25 min så har de klippt in lite Sufferfest.
Quote from Funbeat user on 19 January 2014, 13:02Min första vinter med Rainer körde jag en del långa pass. Tyckte dock inte det hade gett något när våren väl kom. Kvalitet är melodin, roligare att jaga timmar i vårsolen istället.
Min första vinter med Rainer körde jag en del långa pass. Tyckte dock inte det hade gett något när våren väl kom. Kvalitet är melodin, roligare att jaga timmar i vårsolen istället.
Quote from Funbeat user on 20 January 2014, 12:43Bra, tack för tips! En av de trådar som nog gett mig mest, nu har jag fått verifierat att kvantitet kan man vänta med till barmarken alternativt ta de på MTB:n när omständigheterna så tillåter.
Jag har även fått bra tips på hur man får bra pepp inför de
Bra, tack för tips! En av de trådar som nog gett mig mest, nu har jag fått verifierat att kvantitet kan man vänta med till barmarken alternativt ta de på MTB:n när omständigheterna så tillåter.
Jag har även fått bra tips på hur man får bra pepp inför de
Quote from Lars Mörrby on 20 January 2014, 22:13Tips kanske:
http://home.trainingpeaks.com/blog/article/train-for-a-fast-ironman-in-12-hours-a-week
Tips kanske:
http://home.trainingpeaks.com/blog/article/train-for-a-fast-ironman-in-12-hours-a-week
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 09:27Testade Sufferfests Fight club i går och utifrån de snabbtittar jag gjort på filmen så var jag lite skeptisk. Tyckte att det var lite struligt gjort, sämre musik, dålig bildkvalitet och allmänt rörigt.
Efter uppvärminingen var det fyra varv timetrail me
Testade Sufferfests Fight club i går och utifrån de snabbtittar jag gjort på filmen så var jag lite skeptisk. Tyckte att det var lite struligt gjort, sämre musik, dålig bildkvalitet och allmänt rörigt.
Efter uppvärminingen var det fyra varv timetrail me
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 09:41Just Fight Club är väl race simulation. Det finns andra filmer som är mer träningsanpassade som 2x20min, 5x4min, 15x1min mm beroende på vad man vill ha. Dock innehåller nästan alla en del attacker osv som man ska hänga med på.
Jag gillas Sufferfestfilmern
Just Fight Club är väl race simulation. Det finns andra filmer som är mer träningsanpassade som 2x20min, 5x4min, 15x1min mm beroende på vad man vill ha. Dock innehåller nästan alla en del attacker osv som man ska hänga med på.
Jag gillas Sufferfestfilmern
Quote from Mattias Johansson on 24 January 2014, 11:58Angels är min favorit. 8 min x3 backar med attacker. Även populär film i mina spinningklasser.
Angels är min favorit. 8 min x3 backar med attacker. Även populär film i mina spinningklasser.
Quote from Mattias Johansson on 24 January 2014, 12:05>Jag gillas Sufferfestfilmerna och ser fram emot Tour of Sufferlandria som börjar >på lördag!
Jag tjuvstartar idag fredag. Jag får svårt att hinna med på tisdag så jag startar idag med Stage 4 (28th): Hell Hath No Fury. Onsdag så är nog ni övriga i fatt m
>Jag gillas Sufferfestfilmerna och ser fram emot Tour of Sufferlandria som börjar >på lördag!
Jag tjuvstartar idag fredag. Jag får svårt att hinna med på tisdag så jag startar idag med Stage 4 (28th): Hell Hath No Fury. Onsdag så är nog ni övriga i fatt m
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 12:19Imponerande, först spinning och sedan en film på det!
Sitter och bävar redan nu för kvällens första test av "A dark Place". Vet att det kommer att bli vansinnigt jobbigt, att ha tränat/lett pass före filmen skulle jag aldrig klara av.
Imponerande, först spinning och sedan en film på det!
Sitter och bävar redan nu för kvällens första test av "A dark Place". Vet att det kommer att bli vansinnigt jobbigt, att ha tränat/lett pass före filmen skulle jag aldrig klara av.