Quote from Guest on 7 August 2010, 18:58Jag har de senaste veckorna haft väldigt svårt att komma upp i hög puls trots att jag tar ut mig väldigt mycket.
Till exempel sprang jag en halvmara och satte nytt pers med nästan 4 minuter för en vecka sen och var i praktform med pigga ben. Men snittpul
Jag har de senaste veckorna haft väldigt svårt att komma upp i hög puls trots att jag tar ut mig väldigt mycket.
Till exempel sprang jag en halvmara och satte nytt pers med nästan 4 minuter för en vecka sen och var i praktform med pigga ben. Men snittpul
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:08Jag har inga svar men hur mår du när du tränar? Har du kollat upp ditt blodtryck? Är det här något som har ändrats nyligen?
Jag har inga svar men hur mår du när du tränar? Har du kollat upp ditt blodtryck? Är det här något som har ändrats nyligen?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:09Du är i toppform
Du är i toppform
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:13Jag tror Lars-Åke har rätt: du mår prima helt enkelt - njut så länge det varar!
Jag tror Lars-Åke har rätt: du mår prima helt enkelt - njut så länge det varar!
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:15Ja, sällar mig nog till föregående talare. Så länge du mår bra så är det nog inget att oroa sig för (om det nu var det du gjorde förstås). 🙂
Ja, sällar mig nog till föregående talare. Så länge du mår bra så är det nog inget att oroa sig för (om det nu var det du gjorde förstås). 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:16Jag hoppas verkligen att det är så enkelt att jag är i bra form. Men även om jag försöker ta ut mig max så kommer tycker inte hjärtat att det är jobbigt.
Jag hoppas verkligen att det är så enkelt att jag är i bra form. Men även om jag försöker ta ut mig max så kommer tycker inte hjärtat att det är jobbigt.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:18Du är i toppform, men borde samtidigt ha kunnat pressat den där tiden en bra bit till.
"Låg puls för givet arbete" hade du, men samtidigt hade du "bra ben" som kanske kunde orkat ännu mer och drivit upp pulsen till mer normala nivåer. Blev du försiktig
Du är i toppform, men borde samtidigt ha kunnat pressat den där tiden en bra bit till.
"Låg puls för givet arbete" hade du, men samtidigt hade du "bra ben" som kanske kunde orkat ännu mer och drivit upp pulsen till mer normala nivåer. Blev du försiktig
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:49Ja, det är nog som du skriver Håkan att jag kunde sprungit ännu snabbare om jag inte tittat på klockan för att se hur fort det gick. Kanske är det så enkelt att jag jag inte tog i tillräckligt?
Jag hade tränat ganska hårt innan och tog en massage 5 dagar
Ja, det är nog som du skriver Håkan att jag kunde sprungit ännu snabbare om jag inte tittat på klockan för att se hur fort det gick. Kanske är det så enkelt att jag jag inte tog i tillräckligt?
Jag hade tränat ganska hårt innan och tog en massage 5 dagar
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:52Inget ovanligt koncept.
Inget ovanligt koncept.
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 23:25Du hade en snittpuls på 174. Vad brukar du ha eftersom du tycker det är lågt? Själv är jag sällan över 170 om jag inte kör intervall eller väldigt korta distanser.
Du hade en snittpuls på 174. Vad brukar du ha eftersom du tycker det är lågt? Själv är jag sällan över 170 om jag inte kör intervall eller väldigt korta distanser.