Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Minimumvikten på en racercykel enl. UCI!

Kan man inte skriva viktmålet på en PostIt® och sätta på skärmen?

Att ha vikt som mål behöver ju inte vara att man ska gå ner i vikt, det kan vara att man ska gå upp i vikt också.

Alla som har viktminskning som främsta mål med sin träning räcker upp en hand!

Låt se,......1, 2, 3, .. oj då. Det var 15% av Funbeatarna. Då tycker jag att ni borde få den här funktionen inom överskådlig tid.

gud va lojligt att saga att bara for att man vill ha vikt med som malsattning, inte ar sport intresserad nord nu far ni val ge er. jag alskar att sporta och jag vet att muskler vager mer an fett osv och att det inte ar det viktigaste men herregud, ja jag

Härmed räcker jag upp handen. Enda anledningen till att jag försöker träna - vilket är det värsta jag vet - är att jag måste minska i vikt utan att behöva gå på en massa dieter. Jag vill hitta en balans som jag kan leva med resten av livet. Funbeat är en

Jag räcker också upp handen. Här handlar det verkligen inte om att bli supersmal utan om att få bort en två-tre kilo för att jag ska må lite bättre. Inga konstigheter.

jag håller också upp handen.
Förutom vikt i kg skulle det även vara bra ifall man skulle kunna registerat midjemått och låromfång mm, eftersom muskler väger mer än fett

Håller med föregående !

Det var det första jag letade efter när jag skulle
lägga in mina mål.

Det verkar ju onekligen finnas ett stort intresse kring detta
så det är bara att hoppas på en uppdatering inom kort. (t+)

Om man får upp träningsmängden så kommer det andra på köpet. Jag tycker att diagrammen fungerar bra för att se hur man utvecklas. Jag tror att alla här inne har ett annat mål än att bara träna. Sen om det är att bli snabbare, starkare, se bättre ut eller