Quote from Guest on 16 July 2009, 22:40Puuuust vilken djungel med grejer så jag behöver råd....
Jag har varit inne på just 310:an med anledning av att jag börjat köra triathlon. Känner inte att det är prio på gps osv i vattnet då jag oftast "ser" vart jag ska MEN
då till min fundering...
finn
Puuuust vilken djungel med grejer så jag behöver råd....
Jag har varit inne på just 310:an med anledning av att jag börjat köra triathlon. Känner inte att det är prio på gps osv i vattnet då jag oftast "ser" vart jag ska MEN
då till min fundering...
finn
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:50bara en kommentar; GPS i klockan har man inte för navigering utan för sträckmätning o hastighetsmätning.
Därför skulle jag ha velat ha en 310XT där GPS funkade bra även i vatten... trist att den inte verkar göra det (av den andra tråden att döma)
bara en kommentar; GPS i klockan har man inte för navigering utan för sträckmätning o hastighetsmätning.
Därför skulle jag ha velat ha en 310XT där GPS funkade bra även i vatten... trist att den inte verkar göra det (av den andra tråden att döma)
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 07:38TACK snälla för tipsen och nu "slog blixten" ner hos mig AT...klart det hade vart bra om gps:en funkat i vatten.... hrm.... nya perspektiv är alltid bra:-)
känns som drygt bara om man ska köpa en massa tillbehör utöver klockan... dyrt om inte annat.. och
TACK snälla för tipsen och nu "slog blixten" ner hos mig AT...klart det hade vart bra om gps:en funkat i vatten.... hrm.... nya perspektiv är alltid bra:-)
känns som drygt bara om man ska köpa en massa tillbehör utöver klockan... dyrt om inte annat.. och
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 11:43Jag har ett garmin 405 som jag älskar. skulle vilja testa 310 absolute, jag helt sålt på gamin i ovrigt och det är ju det med vätten som bara saknas.
Jag har ett garmin 405 som jag älskar. skulle vilja testa 310 absolute, jag helt sålt på gamin i ovrigt och det är ju det med vätten som bara saknas.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 09:09310:an lär sitta duktigt i vägen när våtdräkten ska av. Dessutom är den inte speciellt aquadynamisk och lär kännas klumpig att simma med.
När jag kör triathlon har jag en av de billigare pulsklockorna från Polar, då den är vattentät, liten och inte i väg
310:an lär sitta duktigt i vägen när våtdräkten ska av. Dessutom är den inte speciellt aquadynamisk och lär kännas klumpig att simma med.
När jag kör triathlon har jag en av de billigare pulsklockorna från Polar, då den är vattentät, liten och inte i väg
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 11:29Törs man ha klockan när man simmar? jag har en polar rs300x med gps mottagare.
Törs man ha klockan när man simmar? jag har en polar rs300x med gps mottagare.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 11:49Tack snälla igen för mer input:-)
med anledning av "byta-sko-historien" så menade jag att jag växlar ju mellan 3 par löparskor både (vardag och lopp) och därav att jag vill slippa prylar som ska flyttas runt men jag är väl lat kanske;)
är medveten om at
Tack snälla igen för mer input:-)
med anledning av "byta-sko-historien" så menade jag att jag växlar ju mellan 3 par löparskor både (vardag och lopp) och därav att jag vill slippa prylar som ska flyttas runt men jag är väl lat kanske;)
är medveten om at
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 12:14Har en 305a:
När jag simmar så startar jag klockan och petar in den under badmössan. Fungerar perfekt.
Har simmat ett tiotal gånger med klockan utan problem.
Tappade den en gång ner en meter i vattnet och det gick bra. Rörde dock inga knappar.För att
Har en 305a:
När jag simmar så startar jag klockan och petar in den under badmössan. Fungerar perfekt.
Har simmat ett tiotal gånger med klockan utan problem.
Tappade den en gång ner en meter i vattnet och det gick bra. Rörde dock inga knappar.
För att
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 22:00Får man ha pulsklocka på sig när man tävlar i triathlon?
Jag har för mig att jag läst någonstans att man inte får pga risken är stor att man river någon annan med klockan. När man simmar alltså.
Får man ha pulsklocka på sig när man tävlar i triathlon?
Jag har för mig att jag läst någonstans att man inte får pga risken är stor att man river någon annan med klockan. När man simmar alltså.
Quote from ellen olsson on 23 July 2009, 22:49Ja, det får man ha.
Ja, det får man ha.