Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 18:18törs man simma med klockan då brukar dom fixa vattnet?
törs man simma med klockan då brukar dom fixa vattnet?
Quote from ellen olsson on 24 July 2009, 18:31Så länge du inte trycker på knapparna så fixar de flesta pulsklockorna det, men jag skulle nog inte göra det med en Garmin med tanke på deras support ifall man skulle få problem...
Så länge du inte trycker på knapparna så fixar de flesta pulsklockorna det, men jag skulle nog inte göra det med en Garmin med tanke på deras support ifall man skulle få problem...
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 20:58Jag har simmat med min Suunto T3c och den funkar fortfarande. Men inte trycka på knappar. Tyvärr funkar inte pulsmätningen i vatten (comfort belt). Tydligen så är ANT tekniken boven i dramat. Har för mig att jag läste det på Suuntos forum.
Jag har simmat med min Suunto T3c och den funkar fortfarande. Men inte trycka på knappar. Tyvärr funkar inte pulsmätningen i vatten (comfort belt). Tydligen så är ANT tekniken boven i dramat. Har för mig att jag läste det på Suuntos forum.
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 23:01Hittade detta på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=qTLxhnbEbWE
"Open Water Swim Training with GPS"
Hittade detta på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=qTLxhnbEbWE
"Open Water Swim Training with GPS"
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 09:41Ok jag kör med Polar Rs300x då borde det fungera.
Ok jag kör med Polar Rs300x då borde det fungera.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 22:19Har också funderat på detta men jag är lite inne på samma sak som redan har tagits upp...
Jag har en liten smidig klocka för simningen då jag tränar men ingen då jag tävlar för jag känner inte att jag vill stanna upp i simningen för att kolla klockan och
Har också funderat på detta men jag är lite inne på samma sak som redan har tagits upp...
Jag har en liten smidig klocka för simningen då jag tränar men ingen då jag tävlar för jag känner inte att jag vill stanna upp i simningen för att kolla klockan och
Quote from Lars Mörrby on 26 August 2009, 08:11Jag har efter en lite längre cykeltur insett att min lilla Suunto T6c (som även ingår i Suuntos triathlon pack) inte har minne nog för att palla med nåt längre lopp. Det verkar som att
man normalt har fyllt minnet efter cirka 7 timmar. Det lär gå att "fis
Jag har efter en lite längre cykeltur insett att min lilla Suunto T6c (som även ingår i Suuntos triathlon pack) inte har minne nog för att palla med nåt längre lopp. Det verkar som att
man normalt har fyllt minnet efter cirka 7 timmar. Det lär gå att "fis
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 08:30Du väljer loggningsintervallet i Polars mer avancerade produkter.
Du väljer loggningsintervallet i Polars mer avancerade produkter.
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2009, 08:53Ja, 7 timmar är inget problem. På BAMM nyss hade jag ung. 1000 minuter i klockan och den var långt ifrån full och då kunde jag ha ökat intervallet mellan logpunkterna om jag velat. Däremot hade det nog behövts 3 batterier till GPS-enheten - jag hade bara
Ja, 7 timmar är inget problem. På BAMM nyss hade jag ung. 1000 minuter i klockan och den var långt ifrån full och då kunde jag ha ökat intervallet mellan logpunkterna om jag velat. Däremot hade det nog behövts 3 batterier till GPS-enheten - jag hade bara
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 10:37Jag kanske inte är den mest rutinerade personen när det kommer till puls-/gps-klockor (började i år med triathlon och därmed köpte min första puls-/gps-klocka).
Alltså var jag i samma situation som du när jag skulle in i "klockdjungeln" och vandra. Tills
Jag kanske inte är den mest rutinerade personen när det kommer till puls-/gps-klockor (började i år med triathlon och därmed köpte min första puls-/gps-klocka).
Alltså var jag i samma situation som du när jag skulle in i "klockdjungeln" och vandra. Tills