Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 22:56Vad fick du betala för fot-podden ?
Vad fick du betala för fot-podden ?
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 12:31Jag betalade 800:- för både en FootPOD och en BikePOD 😉
Nypris får man väl räkna med en tusenlapp per POD oavsett vilket typ det är.
Jag betalade 800:- för både en FootPOD och en BikePOD 😉
Nypris får man väl räkna med en tusenlapp per POD oavsett vilket typ det är.
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 18:11Bra pris. Får väl kolla på blocket själv.
Bra pris. Får väl kolla på blocket själv.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 17:10Alexander: kör du med t3c i vattnet oxo? Hur funkar det?
I dessa jultider måste man juh fundera på en julklapp till sig själv...
🙂
Alexander: kör du med t3c i vattnet oxo? Hur funkar det?
I dessa jultider måste man juh fundera på en julklapp till sig själv...
🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 22:35Ang. hur Suunto funkar i vattnet: Jag har en T4c (som ju är vattentät och därmed kan användas under simningen), och tidtagningen funkar självklart bra. MEN jag har aldrig fått hjärtfrekvensmätningen att funka under simning. Vet inte om jag gör nåt fel (pu
Ang. hur Suunto funkar i vattnet: Jag har en T4c (som ju är vattentät och därmed kan användas under simningen), och tidtagningen funkar självklart bra. MEN jag har aldrig fått hjärtfrekvensmätningen att funka under simning. Vet inte om jag gör nåt fel (pu
Quote from ellen olsson on 27 November 2009, 22:38Varför inte använda ett Memory Belt?
Varför inte använda ett Memory Belt?
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 22:53Röstar på en Garmin 310Xt därför att det är de enda du behöver om du tränar längdåkning, rollerblades, slalom, går på tur, simmar, cyklar, springer, promenerar, rullskidor, ror, kör intervaller, kajak, kanot osv. Du kommer hem, all data förs över till din
Röstar på en Garmin 310Xt därför att det är de enda du behöver om du tränar längdåkning, rollerblades, slalom, går på tur, simmar, cyklar, springer, promenerar, rullskidor, ror, kör intervaller, kajak, kanot osv. Du kommer hem, all data förs över till din
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 23:17håller helt med förre inlägget om 310an - det är den du skall ha. perfekta träningspartnern.
detta skrev jag till en polare som undrade om 310an.
jag är nöjd med 310an. den har ett par irriterande saker, men i övrigt helt nöjd.
Mycklet bra att lägga
håller helt med förre inlägget om 310an - det är den du skall ha. perfekta träningspartnern.
detta skrev jag till en polare som undrade om 310an.
jag är nöjd med 310an. den har ett par irriterande saker, men i övrigt helt nöjd.
Mycklet bra att lägga
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 01:00Får man slänga in en fundering så här i nån annans frågetråd?
Jag funderar också på en pulsklocka/gps med användningsområden löpning, cykling, skidåkning, alpint, turande osv. Är det Garmins klockor som man ska satsa på? Och nåt som jag är intresserad av
Får man slänga in en fundering så här i nån annans frågetråd?
Jag funderar också på en pulsklocka/gps med användningsområden löpning, cykling, skidåkning, alpint, turande osv. Är det Garmins klockor som man ska satsa på? Och nåt som jag är intresserad av
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 01:26Jag använder Polar RS800CX (V) med WearLink®+ W.I.N.D sändarbälte och G3 GPS-sensor W.I.N.D. Det är allt du behöver för att mäta och spara dina rundor i datorn. Du kan även ladda upp dina rundor i ogle Earth och se dina olika pulszoner i olika färger. Ja
Jag använder Polar RS800CX (V) med WearLink®+ W.I.N.D sändarbälte och G3 GPS-sensor W.I.N.D. Det är allt du behöver för att mäta och spara dina rundor i datorn. Du kan även ladda upp dina rundor i ogle Earth och se dina olika pulszoner i olika färger. Ja