Quote from Guest on 2 June 2010, 19:54Finns det nån butik som erbjuder detta? Har frågat Löplabbet, Naturkompaniet, Stadium och kammat noll.
Finns det nån butik som erbjuder detta? Har frågat Löplabbet, Naturkompaniet, Stadium och kammat noll.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:04Får en nyfiken fråga varför du ska låna/hyra? 🙂
Får en nyfiken fråga varför du ska låna/hyra? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:11Min gamla har gått sönder helt och min nya har inte kommit än, jag behöver en bara en gång för intervallpass 🙂 irriterande när "förväntas i lager" -datumet flyttas fram.
Min gamla har gått sönder helt och min nya har inte kommit än, jag behöver en bara en gång för intervallpass 🙂 irriterande när "förväntas i lager" -datumet flyttas fram.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 21:29tänker du på PC-City.se? De har flyttat fram Garmin FR305 ett bra tag nu...irriterande!!
tänker du på PC-City.se? De har flyttat fram Garmin FR305 ett bra tag nu...irriterande!!
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 22:00Just det, dåligt val tydligen 🙁 men de har inte dragit några pengar än, undrar om man kan ångra sig redan nu? I köpvillkoren står det mest om att man kan skicka tillbaka den efter att man har fått hem den, men det känns ju onödigt
Just det, dåligt val tydligen 🙁 men de har inte dragit några pengar än, undrar om man kan ångra sig redan nu? I köpvillkoren står det mest om att man kan skicka tillbaka den efter att man har fått hem den, men det känns ju onödigt
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 22:25Tur att jag inte beställde därifrån då utan valde Misco istället. Leta på Sweclockers så hittar ni även en rabattkod där 🙂
Tur att jag inte beställde därifrån då utan valde Misco istället. Leta på Sweclockers så hittar ni även en rabattkod där 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 23:05Tack för tipset! Rabatten var inte stor men dock:) Man kommer väl inte så mycket lägre än 1663 +79kr frakt om man ska köpa nytt antar jag...så länge inte PCCity rycker upp sig omgående. Lutar åt Misco...
Tack för tipset! Rabatten var inte stor men dock:) Man kommer väl inte så mycket lägre än 1663 +79kr frakt om man ska köpa nytt antar jag...så länge inte PCCity rycker upp sig omgående. Lutar åt Misco...
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 07:35Jag beställde min + en till en kompis tidigare i våras från PC City. Kom med vändande post 24 timmar senare (t+). Fraktfritt. Inget att klaga på tycker jag. Sedan är det väl som så att de som ligger billigast enligt "jämnförelsesajter" får ett stort tryck
Jag beställde min + en till en kompis tidigare i våras från PC City. Kom med vändande post 24 timmar senare (t+). Fraktfritt. Inget att klaga på tycker jag. Sedan är det väl som så att de som ligger billigast enligt "jämnförelsesajter" får ett stort tryck
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:46Du kan använda en äggaklocka när du springer intervaller.
Du kan använda en äggaklocka när du springer intervaller.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 11:25Jag kikade på Pricerunner och enligt den sidan så skulle den finnas på lager iaf.
Jag kikade på Pricerunner och enligt den sidan så skulle den finnas på lager iaf.