Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLåna/hyra gps-klocka?
You need to log in to create posts and topics.

Finns det nån butik som erbjuder detta? Har frågat Löplabbet, Naturkompaniet, Stadium och kammat noll.

Får en nyfiken fråga varför du ska låna/hyra? 🙂

Min gamla har gått sönder helt och min nya har inte kommit än, jag behöver en bara en gång för intervallpass 🙂 irriterande när "förväntas i lager" -datumet flyttas fram.

tänker du på PC-City.se? De har flyttat fram Garmin FR305 ett bra tag nu...irriterande!!

Just det, dåligt val tydligen 🙁 men de har inte dragit några pengar än, undrar om man kan ångra sig redan nu? I köpvillkoren står det mest om att man kan skicka tillbaka den efter att man har fått hem den, men det känns ju onödigt

Tur att jag inte beställde därifrån då utan valde Misco istället. Leta på Sweclockers så hittar ni även en rabattkod där 🙂

Tack för tipset! Rabatten var inte stor men dock:) Man kommer väl inte så mycket lägre än 1663 +79kr frakt om man ska köpa nytt antar jag...så länge inte PCCity rycker upp sig omgående. Lutar åt Misco...

Jag beställde min + en till en kompis tidigare i våras från PC City. Kom med vändande post 24 timmar senare (t+). Fraktfritt. Inget att klaga på tycker jag. Sedan är det väl som så att de som ligger billigast enligt "jämnförelsesajter" får ett stort tryck

Du kan använda en äggaklocka när du springer intervaller.

Jag kikade på Pricerunner och enligt den sidan så skulle den finnas på lager iaf.