Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLåna/hyra gps-klocka?
You need to log in to create posts and topics.

Jaha, och vad har det med att springa intervaller att göra?
Klarar du inte av att springa i en viss ansträningsnivå under t. ex.½-1-3-4-10 minuter?

kommer du alltid exakt lika långt vid denna givna nivå? Kul 🙂 jag kommer längre och längre med tiden, det är liksom det som är meningen 🙂

Beställning på en FR305 lagd på PC-city för ett par timmar sedan...ser inte ut som att den kommer gå iväg idag som lovat dock. Jag lever på hoppet...

Du skulle träna?

Va?

http://www.misco.se har Garmin för 1695kr just nu.

Nu händer det saker, i morse kom 205:an in i lagret och redan i kväll kom mailet med kollinr samt att paketet är på väg. PC-city verkar ha läst lite härinne 😀

ja ta mig fasen...dök nyss upp ett mail med kollinr. här också trots att jag fick besked om att det INTE hann gå idag. Blir julafton imorgon om det dyker upp! Om inte så må det vara hänt:)
Man han blivit otroligt bortskämd med leveranser samma dag som be

Börjar också bli sugen på en GPS-klocka. Har aldrig haft någon - är det något speciellt man bör tänka på? Någon ni rekommenderar?

Det jag är ute efter är mest att få koll på hur långa distanser jag springer och hastigheten. Vore även bra om det fanns möj

Lina, om du vill kan jag maila dig handboken för Garmin FR305 så kan du läsa om alla de möjligheter du kan göra med den. Så gjorde jag innan jag köpte min. Val av märke är väl en smaksak, själv tycker jag att 305:an är väldigt prisvärd. Men som sagt, smak