Quote from Guest on 16 November 2009, 12:07Som rubriken lyder. Nån med GPS-puck som har koll på exakt längd på de två milspåren i Vilstaskogen? Alltså Gröna milen & Elljus milen.
Tack på förhand!
Som rubriken lyder. Nån med GPS-puck som har koll på exakt längd på de två milspåren i Vilstaskogen? Alltså Gröna milen & Elljus milen.
Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:17Hej!
Jag har sprungit milspåret två ggr med min Garmin 310xt och fått det till 10,04 km resp 9,96 km så det är nog ganska exakt en mil. Däremot är jag lite tveksam till att kilometermarkeringarna i spåret stämmer, särskilt på slutet.
Elljusspåret fick j
Hej!
Jag har sprungit milspåret två ggr med min Garmin 310xt och fått det till 10,04 km resp 9,96 km så det är nog ganska exakt en mil. Däremot är jag lite tveksam till att kilometermarkeringarna i spåret stämmer, särskilt på slutet.
Elljusspåret fick j
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:43Tackar! Var som det kändes då. Har sett på tiderna att elljusslingan måste vara kortare än gröna milen.
Jo...kilometermarkeringarna stämmer inte alls, väldigt långt mellan 7:an och 8:an t.ex.
Tackar! Var som det kändes då. Har sett på tiderna att elljusslingan måste vara kortare än gröna milen.
Jo...kilometermarkeringarna stämmer inte alls, väldigt långt mellan 7:an och 8:an t.ex.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:20@Erik
Från i lördags;
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=259902
10,13 km (den gröna) med Garmin 305 men då fortsatte jag lite längre än genom "träställningen" utanför raststugan då jag i våras fick den till 9,97 km
@Erik
Från i lördags;
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=259902
10,13 km (den gröna) med Garmin 305 men då fortsatte jag lite längre än genom "träställningen" utanför raststugan då jag i våras fick den till 9,97 km
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:22Kanon...då har jag full koll!
Kanon...då har jag full koll!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 21:41Erik och alla andra vi är ett gäng som tränar intervaller i Vilsta på måndagar kl 18 och som i mellanåt springer testlopp på både 5:an gröna milen och el-ljusmilen för att kolla formen på oss.
Nu på måndag den 23:e skall vi köra just ett sådant testlopp p
Erik och alla andra vi är ett gäng som tränar intervaller i Vilsta på måndagar kl 18 och som i mellanåt springer testlopp på både 5:an gröna milen och el-ljusmilen för att kolla formen på oss.
Nu på måndag den 23:e skall vi köra just ett sådant testlopp p
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:25Kanoners. Tyvärr är måndagar en skitdag träningsmässigt för mig med barnhämtningar o.s.v. men nån måndag kanske man kanske swappa med svärmor/hustru! Hmmm knappa 800 hundringar i 3:45-3:50 vetefan om jag hänger på men det blir väl så att om man är långsam
Kanoners. Tyvärr är måndagar en skitdag träningsmässigt för mig med barnhämtningar o.s.v. men nån måndag kanske man kanske swappa med svärmor/hustru! Hmmm knappa 800 hundringar i 3:45-3:50 vetefan om jag hänger på men det blir väl så att om man är långsam
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:58Det är ett blandat gäng med olika tempon,finns alltid nån att hänga på,fördelen med våra intervaller är att vi springer samma sträcka fram och tillbaks,från start så långt man orkar på 2,45 sen vila 45sek stillastående sen tillbaks till startpunktenigen.P
Det är ett blandat gäng med olika tempon,finns alltid nån att hänga på,fördelen med våra intervaller är att vi springer samma sträcka fram och tillbaks,från start så långt man orkar på 2,45 sen vila 45sek stillastående sen tillbaks till startpunktenigen.P
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 14:20Hej!
Blev just lite intresserad av diskussionen här...
Kommer inom kort bli vecko-bo i Eskilstuna...i närheten av Vilsta, då 🙂Vad är det för gäng som springer? Vem håller i det, så att säga?
Jag har ingen superkondis, men tycker att det skulle vara ro
Hej!
Blev just lite intresserad av diskussionen här...
Kommer inom kort bli vecko-bo i Eskilstuna...i närheten av Vilsta, då 🙂
Vad är det för gäng som springer? Vem håller i det, så att säga?
Jag har ingen superkondis, men tycker att det skulle vara ro
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 18:04Ok...låter intressant med måndagarna, antar att det är tillsammans med bl.a. triathlon klubben, har sett på deras hemsida att de springer på måndagar.
Blev väldigt pepp inför en test på milen. Längesen jag testade att ta ut mig på milen.
Ok...låter intressant med måndagarna, antar att det är tillsammans med bl.a. triathlon klubben, har sett på deras hemsida att de springer på måndagar.
Blev väldigt pepp inför en test på milen. Längesen jag testade att ta ut mig på milen.