Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:40Jag gav ju tips, 175, eftersom du kan promonera in i vilken butik och köpa det, och använda resten av tiden i sadeln. Vad gör du på spinnern?
Jag gav ju tips, 175, eftersom du kan promonera in i vilken butik och köpa det, och använda resten av tiden i sadeln. Vad gör du på spinnern?
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 21:42Det var ju precis det han frågade om, eller hur? Vilken längd är lättast att få tag på?
Och vad jag gör på spinnern få du lista ut själv - du verkar ju vara ett geni.
Det var ju precis det han frågade om, eller hur? Vilken längd är lättast att få tag på?
Och vad jag gör på spinnern få du lista ut själv - du verkar ju vara ett geni.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:12Fredrik:
Nu är ju en halv ironman den minsta distansen jag ska köra i år och en hel den mesta distansen vilket innebär runt 5-6 h på cykeln beroende på dagsform. Nästa år ska den nyttjas till ultra så då blir det lite mer.Just därför känns det också som
Fredrik:
Nu är ju en halv ironman den minsta distansen jag ska köra i år och en hel den mesta distansen vilket innebär runt 5-6 h på cykeln beroende på dagsform. Nästa år ska den nyttjas till ultra så då blir det lite mer.
Just därför känns det också som
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:17Per: Jag kan vara snäll. Jag tycker bara att millimeter trams, är trams.
Menar du, att om man väljer vevarmar som är 2,5mm avvikande, att man kan köra sönder knäna?
Jag menar att det kvittar med vevarmslängden i nästan alla händelser än då man är i topp
Per: Jag kan vara snäll. Jag tycker bara att millimeter trams, är trams.
Menar du, att om man väljer vevarmar som är 2,5mm avvikande, att man kan köra sönder knäna?
Jag menar att det kvittar med vevarmslängden i nästan alla händelser än då man är i topp
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:33Manne: då skulle jag nog välja 172,5
Daniel: om du tycker att millimetrarar bara är trams - sänk styret eller sadeln med 3 millimeter innan nästa 4-timmarsrunda. Dela gärna med dig av dina erfarenheter här sedan. Ja, jag är intresserad även om du inte är
Manne: då skulle jag nog välja 172,5
Daniel: om du tycker att millimetrarar bara är trams - sänk styret eller sadeln med 3 millimeter innan nästa 4-timmarsrunda. Dela gärna med dig av dina erfarenheter här sedan. Ja, jag är intresserad även om du inte är
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 22:41Fredrik: been there, done that.
Det är inte det det hänger på.
Lance Armstrong känner skillnad. Det gör inte jag eller särskilt många andra.
Fredrik: been there, done that.
Det är inte det det hänger på.
Lance Armstrong känner skillnad. Det gör inte jag eller särskilt många andra.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:19Jag känner då skillnad i knäna om jag sänker/höjer sadeln ett par mm.... Jag är tjock och otränad, ingen Lance Armstark alltså 😉
Jag känner då skillnad i knäna om jag sänker/höjer sadeln ett par mm.... Jag är tjock och otränad, ingen Lance Armstark alltså 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:34Daniel: sorry, men jag tror inte på det du säger. Du verkar helt enkelt inte veta särskilt mycket om vad du pratar om.
Daniel: sorry, men jag tror inte på det du säger. Du verkar helt enkelt inte veta särskilt mycket om vad du pratar om.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 23:38Ja oavsett hur det tros i kyrkan så är iaf jag troende på avsedd längd men ger mig nu för Herr Magnus Holmér då jag kvalade mellan 170, 172,5 & 175.
Lite funderat på det så får det bli så, så grejorna kommer iväg nån gång med ifrån Englalandet.Editerat
Ja oavsett hur det tros i kyrkan så är iaf jag troende på avsedd längd men ger mig nu för Herr Magnus Holmér då jag kvalade mellan 170, 172,5 & 175.
Lite funderat på det så får det bli så, så grejorna kommer iväg nån gång med ifrån Englalandet.
Editerat
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:11milimetrarna är viktiga men vad som passar dig bäst är svårt att säga.
Rent längmässigt bör du hamna på 172.5-175mm. Jag har min egen lilla strategi när det kommer till vevarmslängden, jag kör samma på alla mina cyklar.
milimetrarna är viktiga men vad som passar dig bäst är svårt att säga.
Rent längmässigt bör du hamna på 172.5-175mm. Jag har min egen lilla strategi när det kommer till vevarmslängden, jag kör samma på alla mina cyklar.