Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:19Jag tror nog att man bör prova, jag har ingen koll alls på vad jag har för nåt på min utan jag cyklar det som känns bra.
Jag tror nog att man bör prova, jag har ingen koll alls på vad jag har för nåt på min utan jag cyklar det som känns bra.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:21Finns det ingen vettig nättabell i ämnet?
Finns det ingen vettig nättabell i ämnet?
Quote from Fredrik Närenfors on 10 January 2010, 00:36Daniel
Jag har bara sagt att man inte behöver vara med i landslaget för att köra sönder knäna. Om det är 2.5 mm eller 5 mm som är avgörande går inte att svara på. Det beror också på sadelhöjd och kadens.Du verkar hur som helst inte veta så mycket om det
Daniel
Jag har bara sagt att man inte behöver vara med i landslaget för att köra sönder knäna. Om det är 2.5 mm eller 5 mm som är avgörande går inte att svara på. Det beror också på sadelhöjd och kadens.
Du verkar hur som helst inte veta så mycket om det
Quote from Fredrik Närenfors on 10 January 2010, 00:39Manne
På Slowtwitch.com finns en hel del tt och blandat om Triathlon cyklar, geometri och inställningar.Denna artikel behandlar vevarna specifikt.
http://www.slowtwitch.com/Tech/Crank_arm_lengths_for_tri_727.html
Manne
På Slowtwitch.com finns en hel del tt och blandat om Triathlon cyklar, geometri och inställningar.
Denna artikel behandlar vevarna specifikt.
http://www.slowtwitch.com/Tech/Crank_arm_lengths_for_tri_727.html
Quote from Lena O on 10 January 2010, 00:47men väntar nu Per, håll inte igen, du har väl tävlat för sverige??
Det kanske är Daniel som är wannabe? I Wannabe Per 😉
men väntar nu Per, håll inte igen, du har väl tävlat för sverige??
Det kanske är Daniel som är wannabe? I Wannabe Per 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:49Verkar som en bra sida. Tack för att du fick mig att sitta klistrad resten av småtimmarna Per! 😀
Verkar som en bra sida. Tack för att du fick mig att sitta klistrad resten av småtimmarna Per! 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 00:50"Jag springer sällan över en mil" fick en helt ny innebörd nu...(#)
"Jag springer sällan över en mil" fick en helt ny innebörd nu...(#)
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:48Joe Beer har ett utförligt kapitel om sittställning och geometrier i "Training for Cyclists" (ISBN 1-905096-20-8). Sammanfattningsvis rekommenderar han en stor försiktighet vid experimentering med vevarmslängder. Mycket beror på hur flexibla leder du har
Joe Beer har ett utförligt kapitel om sittställning och geometrier i "Training for Cyclists" (ISBN 1-905096-20-8). Sammanfattningsvis rekommenderar han en stor försiktighet vid experimentering med vevarmslängder. Mycket beror på hur flexibla leder du har
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:58Ytterligare en parameter är ju det faktum att det är triathlon det till stor del handlar om för Manne. En kompis till mig som sadlat om (hö hö) från elitcyklist till triathlet testade förra året att köra med långa (177) vevar och han menar att löpningen k
Ytterligare en parameter är ju det faktum att det är triathlon det till stor del handlar om för Manne. En kompis till mig som sadlat om (hö hö) från elitcyklist till triathlet testade förra året att köra med långa (177) vevar och han menar att löpningen k
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 10:10Bra synpunkt, Fredrik.
Bra synpunkt, Fredrik.