Quote from Guest on 28 November 2008, 16:29http://www.ultradistans.se/forum/forum.php?open=0&start=0&mNr=2164&tNr=144
Har nån härifrån tänkt springa i morgon?
Jag har missat all info om den här rundan, hittade den precis nu på Teamfakta.
http://www.ultradistans.se/forum/forum.php?open=0&start=0&mNr=2164&tNr=144
Har nån härifrån tänkt springa i morgon?
Jag har missat all info om den här rundan, hittade den precis nu på Teamfakta.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 16:39Jag hade (som du förstår) gärna hängt med, men jag springer så sakta just nu på grund av maffetoneträningen att jag tyvärr inte kan vara med på sådana roligheter. Men snart igen! 🙂
Jag hade (som du förstår) gärna hängt med, men jag springer så sakta just nu på grund av maffetoneträningen att jag tyvärr inte kan vara med på sådana roligheter. Men snart igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 19:58Fredrika, Äh. Fuck and forget. Han är en riktig svikare den där Maffe 😉
Fredrika, Äh. Fuck and forget. Han är en riktig svikare den där Maffe 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 20:26Nope - nyår. Maffe är min räddning, sörru. Faktiskt bland det bästa som hänt mig trots allt 🙂
Nope - nyår. Maffe är min räddning, sörru. Faktiskt bland det bästa som hänt mig trots allt 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 20:55Intressant. Vi får hoppas att du bjuder på en fin sumering i bloggen sen då..
Intressant. Vi får hoppas att du bjuder på en fin sumering i bloggen sen då..
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 21:24OK men då vet vi att Linda dyker upp i alla fall 🙂
OK men då vet vi att Linda dyker upp i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 21:28Peter, Nja. lite väl overkill för mig 🙂
Peter, Nja. lite väl overkill för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 21:53Du fixar det galant. Du springer ju 15 km nonstop titt som tätt, då klarar du lätt 39 km i lugnt tempo med flera provianteringsstopp på vägen. Känns det för illa hoppar du bara på närmsta pendel.
Jag hade bara sprungit 12 km innan jag sprang 35 km Hornst
Du fixar det galant. Du springer ju 15 km nonstop titt som tätt, då klarar du lätt 39 km i lugnt tempo med flera provianteringsstopp på vägen. Känns det för illa hoppar du bara på närmsta pendel.
Jag hade bara sprungit 12 km innan jag sprang 35 km Hornst
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 21:57Jag skulle också vilja hänga på, men det funkar inte riktigt i morgon. Det får bli en annan gång!
Jag skulle också vilja hänga på, men det funkar inte riktigt i morgon. Det får bli en annan gång!
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 09:55ler.
jag med.
men inte idag.
finns ingen tid.
protokoll ska skrivas, familjen vill träffa mig emellanåt.
o så är det lite stumt i vaderna efter i tisdags, ler.
tog en tur i nacka igår, för att se vad jag tål.
att jag ska ut med gamla jobbarkompisarna o fe
ler.
jag med.
men inte idag.
finns ingen tid.
protokoll ska skrivas, familjen vill träffa mig emellanåt.
o så är det lite stumt i vaderna efter i tisdags, ler.
tog en tur i nacka igår, för att se vad jag tål.
att jag ska ut med gamla jobbarkompisarna o fe