Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångdistans lördag 29/11
You need to log in to create posts and topics.

12

Peter, Hade varit kul att testa. Dessvärre jobbar jag och har redan sprungit 4mil den här veckan så det får bli en annan gång med lite framförhållning..

Pia, haha vaderna sen i tisdags. Jo jag tackar jag.. Och att jag sen drog ut på en 19km runda i tors

Linda:
Så "Extremt" jobbigt i tisdags? 😀

Jerry, Allt är ju relativt. Om man jämför med torsdagens pass så var tisdagen en dans på rosor. Fast det var det ju inte heller..

Peter, annonserar du här inför nästa sådant här långpass?
Jag vill och tror minsann jag vågar..!(?)

Jag pratade med Bernt (som arrangerade dagen sträcka) och dom andra löparna om hur mycket jag använder Funbeat, får se om dom själva går med här och lägger upp en blänkare tills nästa gång.

Jag bloggade precis om dagens strapatser
http://www.funbeat.se/l

Så du var på TSM trots allt?
Eller vilade du dig?

No rest for the wicked!
Jag sprang TSM-träningen idag, och förutom lite stramt i ljumskarna och lite ont under ena foten, inga värre skavanker. Jag är förvånad...

Visserligen, igår sprang jag inte tills det gjorde ont, jag sprang till bensinen tog slut.

Puh, så skönt!
Är lite trist indelning på grupperna faktiskt,
jag känner fler som springer snabbare.
Jag får väl hurta till mig då;)

Jo det vore roligt om de annonserade ut nästa pass här(även om gårdagens var i betydligt snabbare tempo än jag hade orkat med!). Deras forum var just inget vidare, men det kanske beror på att man är bortskämd med funbeat (L)

12