Quote from Guest on 19 July 2011, 21:27Hej på er!
Förra sommaren sprang jag och Ing-Marie Bergqvist här på funbeat ett supertrevligt långpass ihop i Umeå. Vi sprang bort längs älven mot Baggböle och över där nånstans (jag minns inte exakt hur) och tillbaka på Tegs-sidan, totalt kring 35 km tro
Hej på er!
Förra sommaren sprang jag och Ing-Marie Bergqvist här på funbeat ett supertrevligt långpass ihop i Umeå. Vi sprang bort längs älven mot Baggböle och över där nånstans (jag minns inte exakt hur) och tillbaka på Tegs-sidan, totalt kring 35 km tro
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 21:37Hm- det lät spännande! 🙂 har Sthlm halvmara 17sept som mål, men jag springer gärna med,kanske inte hela vägen bara beroende på längd! 🙂
Hm- det lät spännande! 🙂 har Sthlm halvmara 17sept som mål, men jag springer gärna med,kanske inte hela vägen bara beroende på längd! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 21:44Vilken trevlig idé! Jag är självklart på igen. 🙂
Gärna liten senare under veckan eftersom jag ska vara med i Fjällräven Classic med start 6 augusti. Lite osäker på när vi är tillbaka faktiskt men fr.o.m. 11 aug borde funka för mig.
Vilken trevlig idé! Jag är självklart på igen. 🙂
Gärna liten senare under veckan eftersom jag ska vara med i Fjällräven Classic med start 6 augusti. Lite osäker på när vi är tillbaka faktiskt men fr.o.m. 11 aug borde funka för mig.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 22:41Låter grymt härligt men kommer nog inte att vara i den fina staden då, och jag satsar på att springa min första halvmara nu i höst, men jag är på nästa år när jag hoppas på att få springa min första mara 😀
Låter grymt härligt men kommer nog inte att vara i den fina staden då, och jag satsar på att springa min första halvmara nu i höst, men jag är på nästa år när jag hoppas på att få springa min första mara 😀
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 23:27Det skulle vara trevligt att följa med på långpass. Vecka 32 har jag dock börjat jobba igen men på fredagen skulle det gå bra från ca klockan 11 om det skulle passa?
Det skulle vara trevligt att följa med på långpass. Vecka 32 har jag dock börjat jobba igen men på fredagen skulle det gå bra från ca klockan 11 om det skulle passa?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 06:59Jag springer midnattsloppet i Stockholm på lördag kvällen, så jag hade nog tänkt mig senast torsdag. 🙂 Kommer nog åka till Stockholm nån gång mitt på dagen på fredag.
Söndagen veckan innan funkar bra också, jag tror att jag kommer upp på lördagen. Allts
Jag springer midnattsloppet i Stockholm på lördag kvällen, så jag hade nog tänkt mig senast torsdag. 🙂 Kommer nog åka till Stockholm nån gång mitt på dagen på fredag.
Söndagen veckan innan funkar bra också, jag tror att jag kommer upp på lördagen. Allts
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 11:14Söndagen fungerar för mig iaf.
Söndagen fungerar för mig iaf.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 12:22Söndagen är jag tyvärr i fjällen. Ska kolla exakt när vi kommer hem.
Söndagen är jag tyvärr i fjällen. Ska kolla exakt när vi kommer hem.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 13:27Du får åka hem tidigare Ingmari! 😀 Jag hittar nog inte annars, som inte bott i stan på 7 år...
Du får åka hem tidigare Ingmari! 😀 Jag hittar nog inte annars, som inte bott i stan på 7 år...
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 22:04Söndag 11/8 är det umemilen, om det är någon som tänkt vara med där...jag velar lite om saken, men avvaktar det datum ni bestämmer er för såfår vi se sen!
Söndag 11/8 är det umemilen, om det är någon som tänkt vara med där...jag velar lite om saken, men avvaktar det datum ni bestämmer er för såfår vi se sen!