Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLångpass i Umeå vecka 32
You need to log in to create posts and topics.

Det blir kanon! Dom håller på som tusan och bygger om därikring, men vi hittar nog varandra! 🙂

Ja, det finns inte mycket kvar av järnvägsstation och dylikt där, så ni kanske ska bestämma framför någon butik vid bågenhusen istället.

Edit: Shaggy, vi får haffa Madde när hon kommer tillbaka till Göteborg istället 🙂
Edit igen: såg nu att ni bestämt e

Får göra det Karin:-) Hojta till när du vill ha sällskap på en längre runda igen,jag kan behöva lite draghjälp på mina långpass ,lite segt att springa över 20km själv! Och det lär ju behövas inför LL!

Hm, jag vet inte om jag ev springer dit i gott sällskap (det är fortf. Brännland som gäller eller?) och tillbaka allena, då detta ska vara mitt längsta långpass i schemat vet jag inte hur mkt jag "vågar" stanna o fika osv, utan att förstöra syftet med lå

Förra året sprang vi över en liten hängbro nånstans efter typ 16 km (men då hade vi rundat Nydala först) och sen fanns det ett supermysigt fik där. Det kan nog vara max en mil från stan?

Vi sprang över Notvarpsbron - vi får väl hoppas att den håller även i år, eller hur 😉 - och fikade i Klabböle.

Ha det så jättehärligt i morgon. Jag är avundsjuk på er men hoppas på 2012. 🙂

Om det är samma sträckning som Umeälvsloppet springer vi från Klabböle på Sörforsvägen ett bra tag och sedan på grus/sandvägar in till teg.

Funderar på att ev hänga på. Mina långpass har dock bara varit uppemot 15 km hittills... Är ingen snabb löpare heller.

Kanske vinkar jag av er vid notvarp och fortsätter till brännland då! Blir trevligt hursomhelst! 🙂 verkar bli okej väder imorrn, ta i trä, inget regn vill vi ha!

ha det så kul i morgon! hade jag inte blivit förkyld hade jag kanske följt med en bit, men nu får jag vara glad om jag orkar gå till affären... kanske blir en långpromenad med jogginslag...
🙂