Quote from Joel Enqvist on 6 April 2010, 11:52Marcus m.fl., på fredag tänker Peter och jag ta en sväng till Hammarskog! Det vore skoj om fler ansluter!
Marcus m.fl., på fredag tänker Peter och jag ta en sväng till Hammarskog! Det vore skoj om fler ansluter!
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:08Jättetrevligt initiativ. Ofta springer man tyvärr själv alldeles för mkt. På fredag tar jag vilodag då jag ska köra 16,1 mil under ett lopp som går nu lördag-söndag. Om 2-3 veckor så ansluter jag gärna förutsatt att jag är hel, men det tror jag att jag är
Jättetrevligt initiativ. Ofta springer man tyvärr själv alldeles för mkt. På fredag tar jag vilodag då jag ska köra 16,1 mil under ett lopp som går nu lördag-söndag. Om 2-3 veckor så ansluter jag gärna förutsatt att jag är hel, men det tror jag att jag är
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:40Jag hakar också gärna på någon gång framöver, låter som härliga rundor.
Jag hakar också gärna på någon gång framöver, låter som härliga rundor.
Quote from Stefan Kinberg on 7 April 2010, 09:13Kul, nu är det åtta intressenter till långlöpning i Uppsala: Peter, Sofie, Christer, Johanna, Daniel, Staffan, Marcus och Erik. Spannet verkat brett, Från ca 15 till 160 km, men vad gör det.
Sofie och jag kutade 23 respektive 18 km i Röbospåret igår och
Kul, nu är det åtta intressenter till långlöpning i Uppsala: Peter, Sofie, Christer, Johanna, Daniel, Staffan, Marcus och Erik. Spannet verkat brett, Från ca 15 till 160 km, men vad gör det.
Sofie och jag kutade 23 respektive 18 km i Röbospåret igår och
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 09:19Jag kan inte nu på fredag, men tänker hålla koll på den här tråden. Jättebra initiativ!
Jag kan inte nu på fredag, men tänker hålla koll på den här tråden. Jättebra initiativ!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 09:25Hur är föret? Var i Stadsskogen igår, gick knappt framåt...
Hur är föret? Var i Stadsskogen igår, gick knappt framåt...
Quote from Stefan Kinberg on 9 April 2010, 07:00Idag kör vi en längre sväng ut mot Nåsten (Hammarskogshållet) med start kl. 16.30 (korsningen Nordengatan – Vänortsgatan). Jag har röd keps.
Idag kör vi en längre sväng ut mot Nåsten (Hammarskogshållet) med start kl. 16.30 (korsningen Nordengatan – Vänortsgatan). Jag har röd keps.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:56Låter som ett härligt pass ni ska köra idag. Om ni har möjlighet så lägg gärna upp rundan här på funbeat så man kan se hur ni sprang.
Låter som ett härligt pass ni ska köra idag. Om ni har möjlighet så lägg gärna upp rundan här på funbeat så man kan se hur ni sprang.
Quote from Joel Enqvist on 10 April 2010, 09:32Henrik L, här kommer en färsk rapport från skogen i Nåsten-Håga med omnejd:
En hel del snö och is i de djupare delarna av skogen. Där solen kommit åt och i öppnare skogspartier har snön nästan försvunnit helt. Vatten och vårbäckar finns det mest överallt.
Henrik L, här kommer en färsk rapport från skogen i Nåsten-Håga med omnejd:
En hel del snö och is i de djupare delarna av skogen. Där solen kommit åt och i öppnare skogspartier har snön nästan försvunnit helt. Vatten och vårbäckar finns det mest överallt.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:11Sofie, ojoj, lät som det var mkt vatten vid hammarskog. Nu har du avklarat årets första dopp. Brutalt att det var så mkt vatten där. Bra jobbat!
Nu fick jag mitt i helgen på ett par veckor. Jag tog mig igenom 100 engelska mil eller på ren svenska 16 mil
Sofie, ojoj, lät som det var mkt vatten vid hammarskog. Nu har du avklarat årets första dopp. Brutalt att det var så mkt vatten där. Bra jobbat!
Nu fick jag mitt i helgen på ett par veckor. Jag tog mig igenom 100 engelska mil eller på ren svenska 16 mil