Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Sitter och tittar ut genom köksfönstret och ser regnvåt blankis på trottoaren, hör vinden vina runt knuten och regnet smattra mot fönsterblecket.... och fy faaaan vad jag inte kan motivera mig att ge mig ut på mitt långpass!

Jag vet att det är skönt när

Vi är två stycken till här på Söder som borde springa lite långpass. Löpschemat kompliceras ju lite på grund av Mini men någon gång ska det väl passa bra. 🙂

Jag är också en som har sjukt svårt att just komma ut på långpassen...

Bor på söder och ditt tempo skulle funka för mig också!

Låter bra tycker jag 🙂
Jag är på!

Bor nära nr "22" på din lilla runda.

/LL

Ja, som sagt. Någon av oss (Elin och mig) borde väl kunna hänga på. Nästa helg fungerar väl mitt på dagen på lördag och söndag eftermiddag för oss båda. Jag har lovat att ta mini överlördagkvällen och natten.

vad sägs om följande förslag:

lördag 22/1

Slussen kl. 10, vi kan träffas inne vid spärrarna på Södermalmstorg

Vi springer enligt min karta här ovan, börjar med att springa runt Kungsholmen (hela, inte gena som jag gjort på kartan) och sen runt Södermal

Låter väldigt trevligt! När jag kan kommer jag absolut hänga med. Inte bombis att jag hänger med hela sträckan , men det är ju inga problem att kliva av när så passar. 🙂

Finns viss risk att jag också hänger på, tar det dock som ett lite snabbare, kortare pass (behöver draghjälp för sånna) iom att mitt långpasstempo är betydligt långsammare än 06:30.

🙂

Mitt enda aber är att det är på lördagar - jag brukar inte springa då utan kör mitt långpass på söndagar. Får väl frångå mina princiner ändå någongång och hänga på. För det trevliga sällskapets skull. 🙂

evelina- vad kör du i för tempo på långpass?? 6.30 är nämligen inte heller långpass fart för mig 🙂