Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 17:23Helena: Nu vintertid blir det 7:15-7:45.
sommartid 06:45-7:00min/km
Helena: Nu vintertid blir det 7:15-7:45.
sommartid 06:45-7:00min/km
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 17:50Jag behöver få till några back-to-back pass, men kommer inte börja med dem före tidigast i mitten av februari.
Kan du inte göra en sån där "inbjudan till träningspass"?
Jag behöver få till några back-to-back pass, men kommer inte börja med dem före tidigast i mitten av februari.
Kan du inte göra en sån där "inbjudan till träningspass"?
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 15:34Jättebra initiativ Håkan! De närmaste tre lördagarna är körda för mig (dotter, bakis, dotter är planen ;)) men om det blir aktuellt igen är jag på. Ska springa halvmaran i sommar så det är bra att börja öva lite och så antar jag att man inte MÅSTE springa
Jättebra initiativ Håkan! De närmaste tre lördagarna är körda för mig (dotter, bakis, dotter är planen ;)) men om det blir aktuellt igen är jag på. Ska springa halvmaran i sommar så det är bra att börja öva lite och så antar jag att man inte MÅSTE springa
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 15:38Hatar är ett så starkt ord 🙂
Hatar är ett så starkt ord 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 15:56Ogillar mycket starkt.
Ogillar mycket starkt.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 16:17Du äter aldrig indiskt? Stora portioner, ganska starkt...
Du äter aldrig indiskt? Stora portioner, ganska starkt...
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 16:26Ah mäh! Jo, äter gärna indiskt däremot inte gärna mycket starkt, det ogillar jag, men gärna en god lasuni kebab sizzlar på Nirvana i Solna.
Ah mäh! Jo, äter gärna indiskt däremot inte gärna mycket starkt, det ogillar jag, men gärna en god lasuni kebab sizzlar på Nirvana i Solna.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 17:57Jag kollade min kalender och det stod iallafall inte bakis den 22/1 så risken finns att jag dyker upp för att vara med.
Jag kollade min kalender och det stod iallafall inte bakis den 22/1 så risken finns att jag dyker upp för att vara med.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 20:20Slussen 10 it is.
Slussen 10 it is.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 20:30What he said. *pekar på Fredrik*
What he said. *pekar på Fredrik*