Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Elin: Man kan springa lite ovanför, både i Sjöstaden och ovanför Årstaviken så är det barmark, iaf idag!

Perfekt. (t+)

Grejen idag var att jag var ute efter massiv is och halka (som trädäcken bjudit på förut) för att testa mina nydubbade skor. Snön var bara jobbig. 😉

Jag kanske kommer, ja vem är jag då, springer en del, senaste långpasset var dock LL så kanske inte klarar av hela varvet men min sega vilja brukar ju ta överhanden så vi får se, i värsta fall hoppar jag av vid hammarby sjöstad där jag bor =) Alltid psyki

Kommer om jag inte ska leda skridsko.

Jag kör långpass på lördagar (ibland söndagar)
på g:
Lidingö Ultraeventet på Rönneberga kursgård lö 5 feb
Reka inför Ultraeventet (18-20 feb) sö 6 feb
"Öfvre all in" (springa alla gator på Östermalm) lö 12 feb
Spring

Hänger gärna med en annan gång. Ha så trevligt på lördag!

Jag har dragit på mig någon form av magsjuka, ligger med feber och mår illa. Får nog avboka mitt deltagande på lördag =(

Det var en på jobbet som gick hem med magsjuka idag, jag håller tummarna för att han inte hann smitta ned oss andra.

Däremot har jag någon form av infektion eller något annat skräp i kroppen som gör att jag inte känner mig helt hundra. Ska försöka göra e

Min vilopuls liknar en döds, jag är definitivt frisk nog att springa. (t+)

Ser ut att bli lite lätt snö under natten och strålande sol och någon minusgrad under morgondagen. Lovely!

Lycka till alla som ska springa i morgon. Ser ut att bli härligt väder.

Rise and shine. Vi håller på att samla ihop oss här. Hoppas att vi ses vid Slussen sedan. 🙂