Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 08:21Jag bangar tyvärr, får inte dagen att gå ihop. Ha en underbar tur.
Jag bangar tyvärr, får inte dagen att gå ihop. Ha en underbar tur.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 08:24Ja vädret är iallafall ingen ursäkt för att banga så nu håller jag på att hitta lämpliga kläder och packning. Vi ses.
Ja vädret är iallafall ingen ursäkt för att banga så nu håller jag på att hitta lämpliga kläder och packning. Vi ses.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 08:30Ja, vi ses snart! 🙂
Ja, vi ses snart! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 08:53Jag tror att även jag ansluter!
Jag tror att även jag ansluter!
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 09:04Jag har helt och hållet tappat bort min långpasssrutin men nu har jag i alla fall hittat vätskeblåsan till ryggsäcken och packat ned tejp, compeed, vaselin och kexchoklad. Allt man behöver för en dag på stadens gator. 😀
Jag har helt och hållet tappat bort min långpasssrutin men nu har jag i alla fall hittat vätskeblåsan till ryggsäcken och packat ned tejp, compeed, vaselin och kexchoklad. Allt man behöver för en dag på stadens gator. 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 09:09Du är i Stockholm nu Elin. Allt du behöver är Visa-kortet ;).
Du är i Stockholm nu Elin. Allt du behöver är Visa-kortet ;).
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 09:14precis, VISA-kort, SL-kort och vätska sen klarar man sig bra 🙂
precis, VISA-kort, SL-kort och vätska sen klarar man sig bra 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 09:30Jag är inte tillräckligt mycket stockholmare för att ha ett SL-kort. 😉
Jag är inte tillräckligt mycket stockholmare för att ha ett SL-kort. 😉
Quote from ellen olsson on 22 January 2011, 09:43Skäms, Elin! 😉 Till och med jag har ett SL-kort...
Skäms, Elin! 😉 Till och med jag har ett SL-kort...
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 12:57Tack för att du fick ut oss idag Håkan. Och så fint väder du hade ordnat sedan (t+).
Tack för att du fick ut oss idag Håkan. Och så fint väder du hade ordnat sedan (t+).