Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 13:08Ja tack och bock, det var mycket trevligt!
(Jag åker på remsa som alla andra turister. Eller så är det helt enkelt så att jag promenerar, springer eller cyklar vart än jag ska.)
Ja tack och bock, det var mycket trevligt!
(Jag åker på remsa som alla andra turister. Eller så är det helt enkelt så att jag promenerar, springer eller cyklar vart än jag ska.)
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 14:47För en förortsbo är SL-kort snudd på obligatoriskt. Det och hemnyckeln var det enda jag hade med mig idag. Tack för trevligt sällskap!
För en förortsbo är SL-kort snudd på obligatoriskt. Det och hemnyckeln var det enda jag hade med mig idag. Tack för trevligt sällskap!
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 15:01Ja, tack Håkan för initiativet och alla för sällskapet. Ni i snabba gruppen missade kanske det här:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b86d8dfa73964650bcba87cda8e5488f.jpg&Size=
Ja, tack Håkan för initiativet och alla för sällskapet. Ni i snabba gruppen missade kanske det här:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b86d8dfa73964650bcba87cda8e5488f.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 15:07Jag vill också ha semla.
Jag vill också ha semla.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 15:12Tack Håkan för ett himla bra initiativ.
Och tack alla för trevligt löp- och fikasällskap 🙂Stärkt av semlan, tog jag en liten omväg hem, 9 km, så jag är supernöjd med dagens långpass! (t+)
Tack Håkan för ett himla bra initiativ.
Och tack alla för trevligt löp- och fikasällskap 🙂
Stärkt av semlan, tog jag en liten omväg hem, 9 km, så jag är supernöjd med dagens långpass! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:20Vill oxå tacka Håkan och alla andra för en trevlig löptur
Vill oxå tacka Håkan och alla andra för en trevlig löptur
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 23:32Jag var så nära att haka på morse men bestämd mig för en vilodag. Jag ångra mig lite nu ,det verkade kul.
Jag var så nära att haka på morse men bestämd mig för en vilodag. Jag ångra mig lite nu ,det verkade kul.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 23:36Åh, tänk vad vi på ortopeden är glada att vi inte träffades i kväll 😀 !
Åh, tänk vad vi på ortopeden är glada att vi inte träffades i kväll 😀 !
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 13:57Åh så synd att jag missade detta 🙁 Någon som tänker springa nästa helg?
Åh så synd att jag missade detta 🙁 Någon som tänker springa nästa helg?
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 15:13Semla... nu börjar det här bli intressant.
Semla... nu börjar det här bli intressant.