Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 15:37Vi kompletterade med semla nyss eftersom vi sprang ifrån den i lördags.
Vi kompletterade med semla nyss eftersom vi sprang ifrån den i lördags.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 15:43Ortopeden klarade vi oss ifrån. Jag har lite blåmärken på låret, Morgan drog i knät och Marcus hand blev ganska svullen. Den enda som höll sig på benen i vår grupp var Fredrik, tror det måste berott på hans alkoholhaltiga uppladdning kvällen innan som gjo
Ortopeden klarade vi oss ifrån. Jag har lite blåmärken på låret, Morgan drog i knät och Marcus hand blev ganska svullen. Den enda som höll sig på benen i vår grupp var Fredrik, tror det måste berott på hans alkoholhaltiga uppladdning kvällen innan som gjo
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 16:54Märkligt att alla tre föll inom loppet av 1500 meter.
Märkligt att alla tre föll inom loppet av 1500 meter.
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 18:46OM någon behöver hjälp så ställer vi givetvis upp 😉
OM någon behöver hjälp så ställer vi givetvis upp 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:46Hej mina små äpplen och tusen tack själva!
Det var en trevlig tur med mycket trevligt sällskap och som avslutning en smarrig fika, mycket bättre än så kan en helg inte börja 😀Nu på lördag är planen att åka skidor i Romme så kan vi inte låtsas att sönda
Hej mina små äpplen och tusen tack själva!
Det var en trevlig tur med mycket trevligt sällskap och som avslutning en smarrig fika, mycket bättre än så kan en helg inte börja 😀
Nu på lördag är planen att åka skidor i Romme så kan vi inte låtsas att sönda
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 23:00Då kan ni skänka en tanke åt mig som förhoppningsvis kämpar med de sista 2 timmarna av 24-timmarslöpet i Esbo.
Då kan ni skänka en tanke åt mig som förhoppningsvis kämpar med de sista 2 timmarna av 24-timmarslöpet i Esbo.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 23:05Skulle jättegärna följt med men är i fjällen då, men hoppas på att det blir fler ggr!!
Skulle jättegärna följt med men är i fjällen då, men hoppas på att det blir fler ggr!!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 23:26Kan nog inte i helgen (skridskor igen!?) men om ni vill så ... en runda nu på torsdag 27/1, 18.15 från F&S Ringen, Skanstull. Ca 20k i 6-tempo genom Söderförort. Ses utanför Friskis 🙂
Kan nog inte i helgen (skridskor igen!?) men om ni vill så ... en runda nu på torsdag 27/1, 18.15 från F&S Ringen, Skanstull. Ca 20k i 6-tempo genom Söderförort. Ses utanför Friskis 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 08:15Håkan: Låter superkul! Hur långt och i vilket tempo?
Håkan: Låter superkul! Hur långt och i vilket tempo?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 12:37Jag är lite sugen på att följa med men undrar jag också vilket tempo ni springer i ungefär? Har haft ett kortare uppehåll och precis kommit igång igen så springer inte särskilt fort..
Jag är lite sugen på att följa med men undrar jag också vilket tempo ni springer i ungefär? Har haft ett kortare uppehåll och precis kommit igång igen så springer inte särskilt fort..