Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 20:01Håkan: Och allt vi tänker på är löpning, så besviken du måste blivit. 😉
Håkan: Och allt vi tänker på är löpning, så besviken du måste blivit. 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 22:016.30 tempo tror jag att jag klarar så räkna med mig!
6.30 tempo tror jag att jag klarar så räkna med mig!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 07:00Okej, men då är vi väl åtminstone tre på söndag; Håkan, Titti & Jules.
Hur gör ni med vätska? Bälte, camelbak..?
Okej, men då är vi väl åtminstone tre på söndag; Håkan, Titti & Jules.
Hur gör ni med vätska? Bälte, camelbak..?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 09:00Kanske hakar jag på på söndag...
Beror lite på vad mina flunsa-känningar tänkte göra av sig... de verkar lite ambivalenta kring om de ska bryta ut eller dra sig tillbaka 😛
Kanske hakar jag på på söndag...
Beror lite på vad mina flunsa-känningar tänkte göra av sig... de verkar lite ambivalenta kring om de ska bryta ut eller dra sig tillbaka 😛
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 12:45Titti, jag dricker inget under passet men så har jag nog inte tänkt springa hela 30 km rundan heller..
Titti, jag dricker inget under passet men så har jag nog inte tänkt springa hela 30 km rundan heller..
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 09:07Nej, jag blir så besviken. Måste jobba på söndag så jag kan tyvärr inte vara med på långpasset. Hoppas på att det blir fler gånger! Och hoppas ni får trevligt ni som springer!
Nej, jag blir så besviken. Måste jobba på söndag så jag kan tyvärr inte vara med på långpasset. Hoppas på att det blir fler gånger! Och hoppas ni får trevligt ni som springer!
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 10:26oj, då blir det "bara" Titti och jag på söndag alltså? Hur mår Livs influensa?
Min tanke är att springa från Slussen --> Söder Mälarstrand --> västerbron --> Norr Mälarstrand, förbi Centralbron, Vasabron och Rosenbad längs med vattnet --> Operan --> sned
oj, då blir det "bara" Titti och jag på söndag alltså? Hur mår Livs influensa?
Min tanke är att springa från Slussen --> Söder Mälarstrand --> västerbron --> Norr Mälarstrand, förbi Centralbron, Vasabron och Rosenbad längs med vattnet --> Operan --> sned
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 17:34Kolla på www.jogg.se, där kan man mäta rundor.
Kolla på http://www.jogg.se, där kan man mäta rundor.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:57Kan tyvärr inte vara med imorgon 🙁
Men hoppas verkligen att det blir fler turer!!! 🙂
Med eller utan semla 😉Ha det kul imorrn!
Kan tyvärr inte vara med imorgon 🙁
Men hoppas verkligen att det blir fler turer!!! 🙂
Med eller utan semla 😉
Ha det kul imorrn!
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 15:08Då blir det Titti och jag i morgon alltså, kl. 10 på Slussen. Sweet 🙂
Då blir det Titti och jag i morgon alltså, kl. 10 på Slussen. Sweet 🙂