Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 21:44Inte en aning, hitt på nå bra. 😀 Jag kan nog behöva lite omväxling från Årstavikenstränderna dock...
Tror Marcus var sugen på att hänga med också, ska dubbelkolla med honom imorgon. Förra veckan sa han något om att springa lite längre den här gången.
Inte en aning, hitt på nå bra. 😀 Jag kan nog behöva lite omväxling från Årstavikenstränderna dock...
Tror Marcus var sugen på att hänga med också, ska dubbelkolla med honom imorgon. Förra veckan sa han något om att springa lite längre den här gången.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 21:48Blev det Djurgården förra helgen?
Blev det Djurgården förra helgen?
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:17joopp, det blev en sväng ut på Djurgården och sen tillbaka i samma spår, lite trist men jag iddes inte riktigt tänka ut nått smart.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=644786
Vad sägs om samma tur men fortsätta hunduddsvägen-->Djurgårdsbruns
joopp, det blev en sväng ut på Djurgården och sen tillbaka i samma spår, lite trist men jag iddes inte riktigt tänka ut nått smart.
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=644786
Vad sägs om samma tur men fortsätta hunduddsvägen-->Djurgårdsbruns
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:30Det blir säkert bra. (t+) Som sagt är jag glad bara jag för någon dag i veckan slipper Årstavikens norra strand. 😀
Det blir säkert bra. (t+) Som sagt är jag glad bara jag för någon dag i veckan slipper Årstavikens norra strand. 😀
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:31om alla bitar faller på plats så är jag på oxå
om alla bitar faller på plats så är jag på oxå
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:41hur långt och snabbt tänker ni springa?
hur långt och snabbt tänker ni springa?
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:54Jag skulle kunna tänka mig runt 5:30-tempo men det beror på om det är någon mer som gör mig sällskap och om det i så fall är någon som gör Håkan sällskap. Utlysta tempot i början av tråden var väl 6:30.
Hur långt? Ja så långt man vill, runt 25-30 km känn
Jag skulle kunna tänka mig runt 5:30-tempo men det beror på om det är någon mer som gör mig sällskap och om det i så fall är någon som gör Håkan sällskap. Utlysta tempot i början av tråden var väl 6:30.
Hur långt? Ja så långt man vill, runt 25-30 km känn
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:58Ja just det, innan bastun kommer följande att utspela sig, känns väl som en lagom avslutning på 3 mils löpning?
"hugade kan prova brandmännens fystest (gå på rullband
med full utrustning)"
Ja just det, innan bastun kommer följande att utspela sig, känns väl som en lagom avslutning på 3 mils löpning?
"hugade kan prova brandmännens fystest (gå på rullband
med full utrustning)"
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:49ufff, 5.30-tempo är på tok för snabbt för mig på 3 mil, dessutom ramlar man bara om man springer så fort har jag hört 😉
Jag håller alltså ca 6.30-tempo och tanken är att springa enligt rundan beskriven ovan och få till ca 3 mil.
Ju fler som är med desto
ufff, 5.30-tempo är på tok för snabbt för mig på 3 mil, dessutom ramlar man bara om man springer så fort har jag hört 😉
Jag håller alltså ca 6.30-tempo och tanken är att springa enligt rundan beskriven ovan och få till ca 3 mil.
Ju fler som är med desto
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 07:53Som sagt så beror det på vad övriga vill hålla för tempo, jag tänker inte dra med mig någon som inte vill utan blir jag ensam om att vilja springa snabbare än det officiella tempot får jag väl helt enkelt försöka still mig lite och hålla mig lugn. 😀
Och
Som sagt så beror det på vad övriga vill hålla för tempo, jag tänker inte dra med mig någon som inte vill utan blir jag ensam om att vilja springa snabbare än det officiella tempot får jag väl helt enkelt försöka still mig lite och hålla mig lugn. 😀
Och