Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:03Har varit i Romme och värmt upp med en dags skidåkning, känns jättemysigt i benen 🙂
Ses vi i morgon på Slussen?
Har varit i Romme och värmt upp med en dags skidåkning, känns jättemysigt i benen 🙂
Ses vi i morgon på Slussen?
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:12Buhu, kan inte heller i morgon. Sonens hockeyträning blev ändrad till i morgon. Trist, men jag hoppas det blir fler chanser!
Buhu, kan inte heller i morgon. Sonens hockeyträning blev ändrad till i morgon. Trist, men jag hoppas det blir fler chanser!
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:20Håkan: Om du bär lilltjejen på axlarna hela vägen så kommer jag och Fredrik. 😉
Håkan: Om du bär lilltjejen på axlarna hela vägen så kommer jag och Fredrik. 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:38Det här börjar likna Tio små negerpojkar eller Mäster skräddare (Det bidde ingen väst. Vad bidde det då?...)
Det här börjar likna Tio små negerpojkar eller Mäster skräddare (Det bidde ingen väst. Vad bidde det då?...)
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 17:40Det bidde en tumme.
Fast jag sa ju redan förra veckan att det är barnhelg denna helgen.
Det bidde en tumme.
Fast jag sa ju redan förra veckan att det är barnhelg denna helgen.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 19:58det är lugnt, ingen ska ha dåligt samvete för att de int edyker upp eller får förhinder utan det här är mera tänkt som en möjlighet för de som har tid och lust.
JAg kollar i morgon bitti innan jag sticker ut så skriv här om det är nån som vill hänga med e
det är lugnt, ingen ska ha dåligt samvete för att de int edyker upp eller får förhinder utan det här är mera tänkt som en möjlighet för de som har tid och lust.
JAg kollar i morgon bitti innan jag sticker ut så skriv här om det är nån som vill hänga med e
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 21:28Hoppas du får ett toppenpass!
Hoppas du får ett toppenpass!
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 00:27Vad synd att ni inte fick till ett gemensamt pass. Tack för omtanken, jag hade semmelhallucinationer genom delar av 24-timmarslöpningen.
Vad synd att ni inte fick till ett gemensamt pass. Tack för omtanken, jag hade semmelhallucinationer genom delar av 24-timmarslöpningen.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 21:30Ses vi på lördag?
Ses vi på lördag?
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 21:41jaförtusan!
Kl. 10 på Slussen, uppgång Södermalmstorg som vanligt.
Vart ska vi springa på Lördag?
jaförtusan!
Kl. 10 på Slussen, uppgång Södermalmstorg som vanligt.
Vart ska vi springa på Lördag?