Quote from Jonny Persson on 3 February 2011, 08:06Man kanske skulle följa med och trissa upp tempot åt Elin på lördag då...
Man kanske skulle följa med och trissa upp tempot åt Elin på lördag då...
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:08Haha, någon måtta får det nog vara på galenskaperna. 😀 Var nära döden i måndags efter att ha sprungit en mils VU på 51 minuter så jag behöver nog inte ett SÅ upptrissat tempo. Fast det är klart, lite sällskap är ju alltid trevligt.
Haha, någon måtta får det nog vara på galenskaperna. 😀 Var nära döden i måndags efter att ha sprungit en mils VU på 51 minuter så jag behöver nog inte ett SÅ upptrissat tempo. Fast det är klart, lite sällskap är ju alltid trevligt.
Quote from Jonny Persson on 3 February 2011, 08:15Jag gillar att plåga folk Elin. 😀
Jag gillar att plåga folk Elin. 😀
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:18Ja jag gillar att plåga mig själv också. Till en viss grad. Tänkte därför värma upp med 22 kilometer i afton. 😀
Sedan noterade jag glatt att de hade blodpudding för fem spänn på Ica så jag kan opti-ladda hela helgen och kommer därför orka springa hur lå
Ja jag gillar att plåga mig själv också. Till en viss grad. Tänkte därför värma upp med 22 kilometer i afton. 😀
Sedan noterade jag glatt att de hade blodpudding för fem spänn på Ica så jag kan opti-ladda hela helgen och kommer därför orka springa hur lå
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 16:36Ni som funderar på att vara med, bry er inte om Mackan och Elin, man m å s t e inte plåga sig själv 😉
Det går alldeles utmärkt att mysa och lufsa med i mitt 6.30-tempo också.
Ni som funderar på att vara med, bry er inte om Mackan och Elin, man m å s t e inte plåga sig själv 😉
Det går alldeles utmärkt att mysa och lufsa med i mitt 6.30-tempo också.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 16:55Funderar.....men då vill jag inte ha regn och blankis, och jag vill nog inte springa >25 km.
Funderar.....men då vill jag inte ha regn och blankis, och jag vill nog inte springa >25 km.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:08Nej jag är som sagt anpassningsbar...i alla fall till ett långsammare tempo. 😉 Säger bara att jag eventuellt kan tänka mig att springa snabbare om någon annan också vill...jag behöver bara någon som hittar.
Nej jag är som sagt anpassningsbar...i alla fall till ett långsammare tempo. 😉 Säger bara att jag eventuellt kan tänka mig att springa snabbare om någon annan också vill...jag behöver bara någon som hittar.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:09Sådär, nu har jag värmt upp med 25 kilometer på kvällskvisten. Dubbarna var guld värda, hoppas bara mina tår inte blev allt för illa medtagna så att de klarar samma skor på lördag också. (t+)
Sådär, nu har jag värmt upp med 25 kilometer på kvällskvisten. Dubbarna var guld värda, hoppas bara mina tår inte blev allt för illa medtagna så att de klarar samma skor på lördag också. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 10:49jahapp, då började det snöa 🙂
jahapp, då började det snöa 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 10:58Men det kommer nog att töa bort under eftermiddagen. Däremot fryser det på i natt och regnar i morgon bitti. Det är bli skridskobana så jag bangar med största sannolikhet. Jag har inte fått tillbaka stadgan i benen riktigt efter förra helgens långlöp.
Men det kommer nog att töa bort under eftermiddagen. Däremot fryser det på i natt och regnar i morgon bitti. Det är bli skridskobana så jag bangar med största sannolikhet. Jag har inte fått tillbaka stadgan i benen riktigt efter förra helgens långlöp.