Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 11:15SMHI säger -2 och och snö imorgon bitti/förmiddag. Blir härligt det här. Har lite småkänningar i ena knät efter gårdagens tur men det ska nog ge sig tills imorgon. (t+)
SMHI säger -2 och och snö imorgon bitti/förmiddag. Blir härligt det här. Har lite småkänningar i ena knät efter gårdagens tur men det ska nog ge sig tills imorgon. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 11:16Lite otippat ser det ut som att jag kan haka på 🙂
Men är det brodd-underlag, så blir det nog inte så långt för min del...Så hör ni inget från mig efter detta, så ses vi vid Slussen imorrn kl 10.
LL - som åxå gärna kör 6.30 tempo 😛
Lite otippat ser det ut som att jag kan haka på 🙂
Men är det brodd-underlag, så blir det nog inte så långt för min del...
Så hör ni inget från mig efter detta, så ses vi vid Slussen imorrn kl 10.
LL - som åxå gärna kör 6.30 tempo 😛
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 16:55Funderar på att haka på i morgon...I så fall: hur gör ni med vätska? Och avslutar vi vid Slussen igen?
Funderar på att haka på i morgon...I så fall: hur gör ni med vätska? Och avslutar vi vid Slussen igen?
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:14Jag tar ryggsäck med vatten eller någon småflaska i fickan och jag avslutar vid Medborgarplatsen typ.
Jag tar ryggsäck med vatten eller någon småflaska i fickan och jag avslutar vid Medborgarplatsen typ.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 17:17Okej, låter bra. Låter kul!
Okej, låter bra. Låter kul!
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 07:45Upp och hoppa, dags att vakna! Termometern här visar plusgrader, SMHI säger runt nollan. Finns det någon aning om väglaget på den planerade rutten? Jag tar nog dubbar för säkerhets skull, får väl kuta i snödrivorna i kanten om det visar sig vara för mycke
Upp och hoppa, dags att vakna! Termometern här visar plusgrader, SMHI säger runt nollan. Finns det någon aning om väglaget på den planerade rutten? Jag tar nog dubbar för säkerhets skull, får väl kuta i snödrivorna i kanten om det visar sig vara för mycke
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 07:58Ha det kul i sliret. Själv kör jag ett säkerhetspass inomhus idag istället.
Ha det kul i sliret. Själv kör jag ett säkerhetspass inomhus idag istället.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 08:32Gomorron 🙂
Ja, vi ses om ett tag!Titti, jag tänker plocka med mig en halvlitersflaska med vatten.
Går säkert att fylla på ngnstans om det inte skulle räcka!Härligt (?) det ska bli att leka Bambi! 🙂
Gomorron 🙂
Ja, vi ses om ett tag!
Titti, jag tänker plocka med mig en halvlitersflaska med vatten.
Går säkert att fylla på ngnstans om det inte skulle räcka!
Härligt (?) det ska bli att leka Bambi! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 08:37Jag vill dra nu på en gång. *rastlös* 😀
Jag vill dra nu på en gång. *rastlös* 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 09:01steker blodpuddingoch tittar ut genom fönstret ... det ser helt okej ut härifårn tycker jag 🙂
Synd att du inte hänger med Micke, samtidigt förstår jag hur du tänker. Nästa lördag?
Underlaget på rutten är bra, ute på Djurgården finns det passager där d
steker blodpuddingoch tittar ut genom fönstret ... det ser helt okej ut härifårn tycker jag 🙂
Synd att du inte hänger med Micke, samtidigt förstår jag hur du tänker. Nästa lördag?
Underlaget på rutten är bra, ute på Djurgården finns det passager där d