Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 14:29Ja, tack alla för en gooooo runda idag! 🙂
Tycker underlaget var helt OK (körde utan broddar).Och tack själv, Håkan, för en trevlig pratstund 🙂
Ja... nu ska jag... "läsa" en stund...zzzzz...
Ja, tack alla för en gooooo runda idag! 🙂
Tycker underlaget var helt OK (körde utan broddar).
Och tack själv, Håkan, för en trevlig pratstund 🙂
Ja... nu ska jag... "läsa" en stund...zzzzz...
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 14:32Götgatsbacken var faktiskt inga problem för mig idag, jag krossade den totalt. 🙂
Hade också väntat mig att vägga vid 25 kilometer, det är ungefär så långt jag brukar klara mig utan energi men när jag var hemma och klockan precis tickade över tre mil va
Götgatsbacken var faktiskt inga problem för mig idag, jag krossade den totalt. 🙂
Hade också väntat mig att vägga vid 25 kilometer, det är ungefär så långt jag brukar klara mig utan energi men när jag var hemma och klockan precis tickade över tre mil va
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 15:53Fint ni sprang! 🙂
Jag sprang 32k på Lidingöultrans evenemang, åt lasagne och fick höra glada MarathonMia berätta om utmaningarna som fick henne att springa 100 miles 😀
Nästa lördag eröfvrar vi Östermalm: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?Threa
Fint ni sprang! 🙂
Jag sprang 32k på Lidingöultrans evenemang, åt lasagne och fick höra glada MarathonMia berätta om utmaningarna som fick henne att springa 100 miles 😀
Nästa lördag eröfvrar vi Östermalm: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?Threa
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 15:58Precis, det står Öfvre i min almanacka för nästa lördag.
Precis, det står Öfvre i min almanacka för nästa lördag.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 17:21Min med 🙂
Min med 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 18:29Det står faktiskt i min också men det trängs med en himla massa andra saker där så jag får nog hoppa över det.
På söndagen däremot står det långpass och om jag har fattat resten av kalendern korrekt så passar det väldigt bra in i Fredriks upplägg som går
Det står faktiskt i min också men det trängs med en himla massa andra saker där så jag får nog hoppa över det.
På söndagen däremot står det långpass och om jag har fattat resten av kalendern korrekt så passar det väldigt bra in i Fredriks upplägg som går
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:22Det står Råsta Runt 5h i min kalender för nästa lördag. Det är inte dumt det heller. Eller så är det det är...
Det står Råsta Runt 5h i min kalender för nästa lördag. Det är inte dumt det heller. Eller så är det det är...
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:31Det är ett lätt val. Östermalm har betydligt bättre utbud på konditorier.
BILD:http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs882.ash1/179062_1476701451168_1642704787_994856_7521519_n.jpg
Det är ett lätt val. Östermalm har betydligt bättre utbud på konditorier.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 21:32Micke, nu är du bara taskig 🙂
Micke, nu är du bara taskig 🙂
Quote from ellen olsson on 5 February 2011, 21:36Semlor! Yuck!
Semlor! Yuck!