Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 09:15Jag åt min blodpudding igår jag. 🙂
Gah, nu blev jag villrådig i skovalet här. Men faktum är att mina dubbade skor är bekvämare, större och bredare än mina grovmönstrade vinterskor så det får nog bli dem i alla fall....tror jag...kanske...eller. Skönast
Jag åt min blodpudding igår jag. 🙂
Gah, nu blev jag villrådig i skovalet här. Men faktum är att mina dubbade skor är bekvämare, större och bredare än mina grovmönstrade vinterskor så det får nog bli dem i alla fall....tror jag...kanske...eller. Skönast
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 09:17amen guuuud, asså, tjejer och deras skor 😀
amen guuuud, asså, tjejer och deras skor 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 09:21Haha. Touché! (t+)
Haha. Touché! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 09:22Fast frågan är om inte Fredrik snart har fler par löparskor än vad jag har. Han har nog definitivt fler par vanliga skor än vad jag har i alla fall. (L)
Fast frågan är om inte Fredrik snart har fler par löparskor än vad jag har. Han har nog definitivt fler par vanliga skor än vad jag har i alla fall. (L)
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 13:45Nå, blev det semlor eller gipsvagga? Jag är i alla fall hemma efter en förmiddag i gymmet. Det kändes som ett extra tryggt val eftersom jag höll på att stå på öronen redan i morse på min garageinfart.
Nå, blev det semlor eller gipsvagga? Jag är i alla fall hemma efter en förmiddag i gymmet. Det kändes som ett extra tryggt val eftersom jag höll på att stå på öronen redan i morse på min garageinfart.
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 13:46Så här i efterhand är jag mycket nöjd med mitt skoval. Å andra sidan var alla andra det också så det hade nog gått bra med vad som helst. 😀
Stort tack och bock för idag, det var verkligen trevligt. Och sorry för att vi drog ifrån, hoppas att vi kan bli
Så här i efterhand är jag mycket nöjd med mitt skoval. Å andra sidan var alla andra det också så det hade nog gått bra med vad som helst. 😀
Stort tack och bock för idag, det var verkligen trevligt. Och sorry för att vi drog ifrån, hoppas att vi kan bli
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 13:56ååå, vilken skön runda. Är skönt trött och väntar på att pastan ska bli klar ... nu, nu NUUUU, jag är ju hungrig (H)
Tack, Liv, för trevligt sällskap och en väldigt trevlig pratstund. Vi kom fram till många bra saker, bl a det där med att lägga sig ner o
ååå, vilken skön runda. Är skönt trött och väntar på att pastan ska bli klar ... nu, nu NUUUU, jag är ju hungrig (H)
Tack, Liv, för trevligt sällskap och en väldigt trevlig pratstund. Vi kom fram till många bra saker, bl a det där med att lägga sig ner o
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 14:06Inga semlor och inga vurpor. (t+)
Jag har just tryckt i mig resten av blodpuddingen jag fyndade igår och ska snart förmå mig att ge mig iväg på möhippa...fast det där med att lägga sig i soffan och läsa en bok låter ju också rätt lockande. 😀
Inga semlor och inga vurpor. (t+)
Jag har just tryckt i mig resten av blodpuddingen jag fyndade igår och ska snart förmå mig att ge mig iväg på möhippa...fast det där med att lägga sig i soffan och läsa en bok låter ju också rätt lockande. 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 14:23fast det är skillnad på att läsa och att "läsa", Elin. När man "läser" så lägger man sig i soffan, viker upp och placerar sitt val av lektyr på bröstet, sluter ögonen och mera ... inhalerar bokstäverna... kan man väl säga 😉
fast det är skillnad på att läsa och att "läsa", Elin. När man "läser" så lägger man sig i soffan, viker upp och placerar sitt val av lektyr på bröstet, sluter ögonen och mera ... inhalerar bokstäverna... kan man väl säga 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 14:24Det blev ett toppenpass igen för min del. Lugn inledning och så lite mera tempo i slutet. En stund vid 23-24 km trodde jag att jag skulle vägga men sen hittade jag något slags flyt igen och kunde mata på.
http://connect.garmin.com/activity/66674678
Nu
Det blev ett toppenpass igen för min del. Lugn inledning och så lite mera tempo i slutet. En stund vid 23-24 km trodde jag att jag skulle vägga men sen hittade jag något slags flyt igen och kunde mata på.
http://connect.garmin.com/activity/66674678
Nu