Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 08:45Peter: Du kan inte på allvar ens tänka tanken att semlor skulle vara trevligare än vårt sällskap runt Råstasjön? (H)
Peter: Du kan inte på allvar ens tänka tanken att semlor skulle vara trevligare än vårt sällskap runt Råstasjön? (H)
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 12:13Micke tycker det! pekar finger
Nä, jag springer Råsta Runt.
Micke tycker det! pekar finger
Nä, jag springer Råsta Runt.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 20:09För de som inte kan bestämma sig för vilken av lördagsaktiviteterna som är bäst eller som helt enkelt inte fått nog då så kör jag/vi/de hugade långpass på söndag. Klockan tio vid Slussen har ju funkat bra tidigare så det får väl vara planen än så länge om
För de som inte kan bestämma sig för vilken av lördagsaktiviteterna som är bäst eller som helt enkelt inte fått nog då så kör jag/vi/de hugade långpass på söndag. Klockan tio vid Slussen har ju funkat bra tidigare så det får väl vara planen än så länge om
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 20:09Hojta till om någon vill med på söndag, annars lär vi inte ta turen förbi Slussens tunnelbanestation. 🙂
Hojta till om någon vill med på söndag, annars lär vi inte ta turen förbi Slussens tunnelbanestation. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:10jaha, vad säger ni, är det dags att ta tag i det här igen?
Jag ska måla, skruva upp taklampa och lite annat smått och gott i lägenheten i helgen så kan tänka mig att stick iväg lite tidigare på lördag.
Vad sägs om,
Start: 09.00
Plats: Slussen T-bana, up
jaha, vad säger ni, är det dags att ta tag i det här igen?
Jag ska måla, skruva upp taklampa och lite annat smått och gott i lägenheten i helgen så kan tänka mig att stick iväg lite tidigare på lördag.
Vad sägs om,
Start: 09.00
Plats: Slussen T-bana, up
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 21:06Lördag funkar inte för mig. Däremot ska jag springa en tävling på söndag.
Yours Truly är en "honour system fun run". Man springer alltså antingen 50 km eller 25 km efter eget val och rapporterar sedan in det. Se: http://www.funbeat.se/discussion/show.asp
Lördag funkar inte för mig. Däremot ska jag springa en tävling på söndag.
Yours Truly är en "honour system fun run". Man springer alltså antingen 50 km eller 25 km efter eget val och rapporterar sedan in det. Se: http://www.funbeat.se/discussion/show.asp
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 21:27Jag har planer på någon form av löprunda på lördag förmiddag. Gärna tidigt eftersom det är bröllop på eftermiddagen (nej det är fortfarande inte jag som gifter mig). Däremot kommer jag antagligen att min vana trogen vilja hålla högre tempo än Håkan.
Om j
Jag har planer på någon form av löprunda på lördag förmiddag. Gärna tidigt eftersom det är bröllop på eftermiddagen (nej det är fortfarande inte jag som gifter mig). Däremot kommer jag antagligen att min vana trogen vilja hålla högre tempo än Håkan.
Om j
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 08:26Ni är alldeles för morgonpigga för mig. Jag brukar komma iväg klockan 14:00 tidigast men kan eventuellt klara 10:00 om jag anstränger mig. Kl 9:00 eller 07:30 går fetbort 🙂
Ni är alldeles för morgonpigga för mig. Jag brukar komma iväg klockan 14:00 tidigast men kan eventuellt klara 10:00 om jag anstränger mig. Kl 9:00 eller 07:30 går fetbort 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 10:27sömntuta 😉
dessutom, enligt en tysk professor är morgonpigga människor som kliver upp direkt när klockan ringer mera framgångsrika. En tysk professor, då _måste_ det ju vara sant...
sömntuta 😉
dessutom, enligt en tysk professor är morgonpigga människor som kliver upp direkt när klockan ringer mera framgångsrika. En tysk professor, då _måste_ det ju vara sant...
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 10:29Jag behöver min skönhetssömn, men har svårt att se att den fungerar 😉
Får jag bara sova så får ni andra gärna vara framgångsrika.
Jag behöver min skönhetssömn, men har svårt att se att den fungerar 😉
Får jag bara sova så får ni andra gärna vara framgångsrika.