Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Peter, att stå still ute någon längre tid eller sitta utomhus är ingen option om man sprungit sig rejält svett.

Vi fikalångdistansare brukar köra med taktiken att vi inte frågar utan bara går in på näringsstället och sätter oss. Jag kan inte påminna mig

Ok jag får se hur jag gör med fikandet då jag ogärna släpar på saker (ryggsäckar eller påsar) och svettas en del 😉
Men jag kan kanske parkera bilen i närheten av Mariatorget och ha torrt i bilen. Jag får se vad det blir men jag springer med oavsett.
Fast

Ja, så farligt är det inte. Jag brukar gå ut på toaletten och blaska av mig den värsta svetten.

Jag börjar med ett TSM-pass men kanske letar upp er efteråt och springer lite till. Annars får jag väl sätta mig på Chic och vänta så jag iallafall får i mig en semla 🙂

Jag har telnr 0733833870 om ngn (t.ex. Emma) vill ansluta utmed vägen).

Ni kan inte tänka er att springa förbi här och lämna av lite semlor till oss i soffan? 😀

Haloj- det här lät roligt- orkar inte läsa 4 sidor, ser att det handlar om semlor och fika svettig (t+) (L) säger jag om sånt.

När ska ni springa?? Hur långt? Tempo?

Den senaste passet (dagens) är över. Det blev 30km för några och 50km för andra. Med inlagt lunchpaus. Tempot hamnade på hiskeliga 7:10 enligt min GPS-klocka men så var det ganska moddigt och många ultrabackar att gå i 🙂
Men sällskapet var trevligt och

ok! låter ju jättetrevligt! Jag fortsätter följa tråden så kanske man kan skutta med nästa gång 🙂

Håkan Z, synd att vi missade dig eftersom det här är din tråd.Men du behöver egentligen inte lägga så mycket tid på att komma spacklad å nymålad bara för att träffa lite löparkompisar. Själv kammade jag mig bara med kudden innan jag stack iväg i morse.