Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 14:21Jag står också över eftersom jag åker skidor kommande helg. Säg till när ni ska inta Saltsjöbanan för då kanske jag hänger på.
Jag står också över eftersom jag åker skidor kommande helg. Säg till när ni ska inta Saltsjöbanan för då kanske jag hänger på.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 16:03Kom igen nu, inte varje dag man erövrar Blå linjen 😉
Tempo ca 6min/km. Lite plus och minus. Många ggr blir det kapplöpning sista 100m till stationen, men å andra sidan får man en sekund att pusta ut när man väl kommer fram. Kapplöpningen är såklart val
Kom igen nu, inte varje dag man erövrar Blå linjen 😉
Tempo ca 6min/km. Lite plus och minus. Många ggr blir det kapplöpning sista 100m till stationen, men å andra sidan får man en sekund att pusta ut när man väl kommer fram. Kapplöpningen är såklart val
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 17:18Peter - jag me Duvbo!
Låter ju väldans roligt, jag kan ju bara fredag denna vecka. Men det blir
Väl fler gånger, Arlanda express kanske? 🙂
Peter - jag me Duvbo!
Låter ju väldans roligt, jag kan ju bara fredag denna vecka. Men det blir
Väl fler gånger, Arlanda express kanske? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:21Jag önskar att det fanns en grupp för gemensama löppass i Stockholm. Det blir så lätt att en tråd lever vidare och nya löppass läggs in där (och så missar man det för att man tror att det handlar om passet som redan varit). Har för mig att det kom upp en
Jag önskar att det fanns en grupp för gemensama löppass i Stockholm. Det blir så lätt att en tråd lever vidare och nya löppass läggs in där (och så missar man det för att man tror att det handlar om passet som redan varit). Har för mig att det kom upp en
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:22Tycker det låter ypperligt- jag missar också ofta- och det lär ju vara fler än en grupp som är ute...tycker man. När var det nu man kan börja leta efter er på tisdagkvällar?
Tycker det låter ypperligt- jag missar också ofta- och det lär ju vara fler än en grupp som är ute...tycker man. När var det nu man kan börja leta efter er på tisdagkvällar?
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:20Kristina, bra tanke. Men nackdelen med att lägga upp en egen grupp är att man då aktivt måste se till att bli medlem i den för att snappa upp de gemensamma passen.
Därför tycker jag att det är bättre att annonsera i en Funbeat-diskussion under "Löpning"
Kristina, bra tanke. Men nackdelen med att lägga upp en egen grupp är att man då aktivt måste se till att bli medlem i den för att snappa upp de gemensamma passen.
Därför tycker jag att det är bättre att annonsera i en Funbeat-diskussion under "Löpning"
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:47med risk för att låta grinig så... kan vi försöka hålla tråden till långpass. Helst på lördagar även om vi även sprungit på söndagar... äsch, jag vet inte, men det känns som att vi håller på att försvinna lite för långt bort från trådens ursprungliga tank
med risk för att låta grinig så... kan vi försöka hålla tråden till långpass. Helst på lördagar även om vi även sprungit på söndagar... äsch, jag vet inte, men det känns som att vi håller på att försvinna lite för långt bort från trådens ursprungliga tank
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 07:45Det var precis problemet här i Håkans tråd man kunde råda bot på. Men ingen vits att starta gruppen om ingen använder den. Släpper tangenterna. 🙂
Det var precis problemet här i Håkans tråd man kunde råda bot på. Men ingen vits att starta gruppen om ingen använder den. Släpper tangenterna. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 08:34Kul Miranda!
Ska försöka komma (t+)
Kul Miranda!
Ska försöka komma (t+)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:41Är´e inga ännu långsammare/nybörjare som hakar på era långpass?
Trevligt att träffa andra löpare och få draghjälp - men jag är ännu segare än ni anser er vara.
Jag får väl komma på svettfikat efteråt 🙂
Är´e inga ännu långsammare/nybörjare som hakar på era långpass?
Trevligt att träffa andra löpare och få draghjälp - men jag är ännu segare än ni anser er vara.
Jag får väl komma på svettfikat efteråt 🙂