Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:44Tror för övrigt på Fia-Lottas idé om en grupp för långpass (varför bara LÅNG?) i Stockholm. Speciellt om denna bara ska handla om LÖRDAGAR(?)
Tror för övrigt på Fia-Lottas idé om en grupp för långpass (varför bara LÅNG?) i Stockholm. Speciellt om denna bara ska handla om LÖRDAGAR(?)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 12:03Frida: Fixat! 🙂
Välkomna: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2812
Frida: Fixat! 🙂
Välkomna: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2812
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 12:24Hej Håkan, vän av ordning och ni andra!
Tänker ni köra från slussen som vanligt på lördag? Provar gärna på att springa med sällskap i så fall. Blå linjen verkar lite tufft för mig ännu så länge 😀
Hej Håkan, vän av ordning och ni andra!
Tänker ni köra från slussen som vanligt på lördag? Provar gärna på att springa med sällskap i så fall. Blå linjen verkar lite tufft för mig ännu så länge 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 14:03Jag kan tänka mig att sticka ut redan kl. 09.00 på lördag, har en hel del jag måste fixa och dona med under dagen nämligen.
Lördag
kl. 09.00
slussen, uppgång Södermalmstorg
runda på ca 3 mil, typ runt Söder och ut på Djurgården...eller nått sånt.
Jag kan tänka mig att sticka ut redan kl. 09.00 på lördag, har en hel del jag måste fixa och dona med under dagen nämligen.
Lördag
kl. 09.00
slussen, uppgång Södermalmstorg
runda på ca 3 mil, typ runt Söder och ut på Djurgården...eller nått sånt.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 21:43Nio låter bra. Kan nog inte lova tre mil, men hänger gärna med så långt det går. Borde fixa 2,5 i alla fall 🙂
Nio låter bra. Kan nog inte lova tre mil, men hänger gärna med så långt det går. Borde fixa 2,5 i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 22:43syns kl 09 på Lördag, men bara om det blir semla
syns kl 09 på Lördag, men bara om det blir semla
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 22:48såklart att det blir temla efteråt 😀
då är vi 3,
Christina
Leif
lilla jag 🙂
såklart att det blir temla efteråt 😀
då är vi 3,
Christina
Leif
lilla jag 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 23:18Fia-Lotta (t+)
Skriver vidare där!
Fia-Lotta (t+)
Skriver vidare där!
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 09:42vad har ni planerat för tempo på lördag?
vad har ni planerat för tempo på lördag?
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 13:54lite lagom snabbt sådär... säg runt 6.30/km hade jag tänkt.
lite lagom snabbt sådär... säg runt 6.30/km hade jag tänkt.