Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Miranda la upp en egen sida om Blå Linjen
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=960841
Karta finns där också

Tack för jättetrevligt sällskap och hoppas ni fick en varsin god semla när ni kom fram (t+)

Tack själv Christina och grymt bra jobbat på födelsedagen, hoppas tårtan smakade tårta och inte vitlök.
Efter ca 3 mil landade Leif och jag på konditori Chic och satt och filosoferade över den största och näst största Karlsbadersemlan som Chic kunde uppbr

Lånar tråden för att önska dig lycka till på lördag Håkan, lovar att hålla tummar och tår för dig 🙂

Ååh.... va NAJS det hade varit å va me er på löpturen å semlan... Kunde tyvärr inte denna lördag 🙁

Undrar om de har monster-Karlsbader-semlor i Skövde?
Borde väl ingå i standardutbudet vid vätske-/matkontrollen?! 😉

tack-tack, Camilla!

Liv,
man tycker att det borde vara en självklarhet med semla men jag är inte så säker faktiskt...det borde finnas ett kondis i stan som kan komma och leverera...hmmm... 🙂

Jag misstänker att Peter och Reima har valt bort semlor från rundningsbordet för att reducera halkrisken.

Semla och frödingeostkaka är väl kalas föda för oss ultralöpare.... Bommar nu på lördag och drar till Bore Cup 4 i vallentuna och 15 km. Lycka till alla som åker till nöjesmetropolen SKÖVDE;)

För oss som inte är i Skövde helgen 12 -13 mars!. Något förslag?

Jag ska nog vila mig i form inför maratona di Roma som går av stapeln nästa helg. Tror jag. 😀