Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:09Hmm, få se nu. Röda linjen eller Rom? Inte så svårt val för min del. 😉
Hmm, få se nu. Röda linjen eller Rom? Inte så svårt val för min del. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:11Så Elin, du avbeställer flygbiljetten då?
Så Elin, du avbeställer flygbiljetten då?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:13Det finns nog förvisso många stationer utmed Röda linjen som jag aldrig satt min fot på men Rom lockar nog lite mer. Dessutom (no offence alla andra trevliga löpare) så kommer bästa sällskapet också att vara i Rom. 😉
Det finns nog förvisso många stationer utmed Röda linjen som jag aldrig satt min fot på men Rom lockar nog lite mer. Dessutom (no offence alla andra trevliga löpare) så kommer bästa sällskapet också att vara i Rom. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:14Silvio?
Silvio?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:27Tror Silvio är i Ropsten i helgen för att sällskapa på Röda linjen.
Tror Silvio är i Ropsten i helgen för att sällskapa på Röda linjen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:37På lördag 19 mars erövrar jag Röda Linjen 13; 25 stationer, Norsborg - Ropsten.
Ses vid Friskis&Svettis Hornstull 09:45 för gemensam färd till Norsborg.
Siktar på tåget 9.56 från Hornstull till Norsborg, första vagnen.Vi springer i en grupp, stannar
På lördag 19 mars erövrar jag Röda Linjen 13; 25 stationer, Norsborg - Ropsten.
Ses vid Friskis&Svettis Hornstull 09:45 för gemensam färd till Norsborg.
Siktar på tåget 9.56 från Hornstull till Norsborg, första vagnen.
Vi springer i en grupp, stannar
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:46Hur långt blir det där? 25 km kanske?
Hur långt blir det där? 25 km kanske?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 23:1738k när Miranda sprang 7 jan: http://mirandasminut.se/erovra-stockholm-roda-linjen-del-ett
38k när Miranda sprang 7 jan: http://mirandasminut.se/erovra-stockholm-roda-linjen-del-ett
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 23:23Ojdå, är det så mycket sicksackande?
Ska förresten snöa hela fredag em och vara kallt på natten så det kan bli ett moddigt löp. Jag kanske står över.
Ojdå, är det så mycket sicksackande?
Ska förresten snöa hela fredag em och vara kallt på natten så det kan bli ett moddigt löp. Jag kanske står över.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 06:40Ska tyvärr jobba i helgen annars börjar jag känna mig redo för lördagsspektaklena nu!
Ska tyvärr jobba i helgen annars börjar jag känna mig redo för lördagsspektaklena nu!