Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 22:18Hej,
Kollad in stigarna i Nackareservatet jag sprang förbi på kvällens runda. De var fortfarande isiga (#)
Det får bli ett långpass på cyklevägar och vägar på lördag.Har ni nåt på gång?
Mitt förslag linje J36: Pendeltåget Märsta-Södertälje, ca 84 km.
F
Hej,
Kollad in stigarna i Nackareservatet jag sprang förbi på kvällens runda. De var fortfarande isiga (#)
Det får bli ett långpass på cyklevägar och vägar på lördag.
Har ni nåt på gång?
Mitt förslag linje J36: Pendeltåget Märsta-Södertälje, ca 84 km.
F
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 22:22Barn här igen så pass från min sida.
Barn här igen så pass från min sida.
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 19:10Då är frågan: Helgen 14-15 maj! Kanske ett sista halvlångt, 21-30 km, pass innan Stockholm Maran? Jag springer gärna söndag eftersom jag ska ut å festa på fredag. Typ Slussen kl 09.00 eller andra förslag...
Då är frågan: Helgen 14-15 maj! Kanske ett sista halvlångt, 21-30 km, pass innan Stockholm Maran? Jag springer gärna söndag eftersom jag ska ut å festa på fredag. Typ Slussen kl 09.00 eller andra förslag...
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 19:55Kanske detta kan vara något för dig? 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1009603
Kanske detta kan vara något för dig? 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1009603
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:46Vad sägs om ett långpass på lördag? samling på Östermalms IP sådär vi 11--tiden så drar vi en repa runt stan...(H)
Lycka till allihopa!
Vad sägs om ett långpass på lördag? samling på Östermalms IP sådär vi 11--tiden så drar vi en repa runt stan...(H)
Lycka till allihopa!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 18:42....eller två:-) Jag kommer!
....eller två:-) Jag kommer!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 20:14det låter trevligt, jag är på (H)
det låter trevligt, jag är på (H)
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 22:02Mats, blir vi många? Jag tänkte vi kunde stanna och fika vid Odenplan 🙂
Mats, blir vi många? Jag tänkte vi kunde stanna och fika vid Odenplan 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 22:06Icebar på andra varvet kanske? Hinka lite Absolut tills maxtiden börjar kännas kritisk.
Icebar på andra varvet kanske? Hinka lite Absolut tills maxtiden börjar kännas kritisk.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 16:51Jag hoppas att jag snart är redo att haka på på något långpass framöver. Behöver bara få lite kontinuitet i mina egna pass först.
Tror det kan vara väldigt lärorikt att haka på er och förhoppningsvis även ha väldans trevligt under tiden 🙂
Jag hoppas att jag snart är redo att haka på på något långpass framöver. Behöver bara få lite kontinuitet i mina egna pass först.
Tror det kan vara väldigt lärorikt att haka på er och förhoppningsvis även ha väldans trevligt under tiden 🙂