Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 08:39Miranda sa att den gången hade dom ingen med GPS-karta, därav en del felnavigerande.
När vi erövrade Blå Linjen nyss så hade både Bernt och jag karta inlagd och det minskade felspringningarna. Vi följde naturligtvis inte spåret slaviskt men när vi avvek s
Miranda sa att den gången hade dom ingen med GPS-karta, därav en del felnavigerande.
När vi erövrade Blå Linjen nyss så hade både Bernt och jag karta inlagd och det minskade felspringningarna. Vi följde naturligtvis inte spåret slaviskt men när vi avvek s
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 22:49Har inget spår med mig men jag har rekat på MAP Google (t+)
"Du kan lita på mig, jag är ingen bankdirektör" 😉
Har inget spår med mig men jag har rekat på MAP Google (t+)
"Du kan lita på mig, jag är ingen bankdirektör" 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 23:38Här var det lite tyst den här veckan?!
Det är våffeldag på fredag. Vad säger ni? Är det inte då läge för ett våffellöp på lördag. Jag har kapacitet för att springa ca 25 km max.
Start Slussen T-bana Södermalmstorg. 10:00. Ett varv kring Djurgården. Snir
Här var det lite tyst den här veckan?!
Det är våffeldag på fredag. Vad säger ni? Är det inte då läge för ett våffellöp på lördag. Jag har kapacitet för att springa ca 25 km max.
Start Slussen T-bana Södermalmstorg. 10:00. Ett varv kring Djurgården. Snir
Quote from ellen olsson on 23 March 2011, 23:40Låktastugan har prima Låktavåfflor! Då blir det dock ett längre pass... 😉
Låktastugan har prima Låktavåfflor! Då blir det dock ett längre pass... 😉
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 00:00Och dom har en fin bastu!
Och dom har en fin bastu!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 00:54Och om ni springa lite längre:
Hej,
Inte urspårad Urspårad erövrar ett gäng spår på lördag. Fem stycken spårvagnslinjer 😀
(Roslagsbanan undantagen, den ger oss en erövring på egna ben senare 😉
Så här spårar vi:
09.15 Saltsjöbanan från Slussen till
Och om ni springa lite längre:
Hej,
Inte urspårad Urspårad erövrar ett gäng spår på lördag. Fem stycken spårvagnslinjer 😀
(Roslagsbanan undantagen, den ger oss en erövring på egna ben senare 😉
Så här spårar vi:
09.15 Saltsjöbanan från Slussen till
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 07:10Micke: Ni som kommer springa på Drottninggatan - kvista in på nya Intersportbutiken på Drottninggatan 53 när ni ändå är i närheten och spring nån km på deras band. För varje kilometer man springer där fred-söndag skänker dom 100:- till BRIS.
Micke: Ni som kommer springa på Drottninggatan - kvista in på nya Intersportbutiken på Drottninggatan 53 när ni ändå är i närheten och spring nån km på deras band. För varje kilometer man springer där fred-söndag skänker dom 100:- till BRIS.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 08:13Våfflor är gott men vi har lilltösen på lördag förmiddag.
Våfflor är gott men vi har lilltösen på lördag förmiddag.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:38Samma här, barnen i helgen. Men å andra sidan ska jag springa ett par km med Filip, det är träning det också 🙂
Samma här, barnen i helgen. Men å andra sidan ska jag springa ett par km med Filip, det är träning det också 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:49rackarns vad najs det låter. jag ska springa urspårad själv imorgon- siktar på att vara ute 4 timmar. vad som helst kan hända.. 🙂 Ha så kul på lördag!
rackarns vad najs det låter. jag ska springa urspårad själv imorgon- siktar på att vara ute 4 timmar. vad som helst kan hända.. 🙂 Ha så kul på lördag!