Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:53Förstår att det är ett gäng stockholmare som kommer till Skövde till helgen. Välkomna hit! Jag kommer också stå på startlinjen!
Förstår att det är ett gäng stockholmare som kommer till Skövde till helgen. Välkomna hit! Jag kommer också stå på startlinjen!
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 23:07För er som är kvar i stan över helgen så kommer lite löprundetips här: http://semmelmannen.tumblr.com/
För er som är kvar i stan över helgen så kommer lite löprundetips här: http://semmelmannen.tumblr.com/
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 23:30Häng gärna på mig 🙂
Jag springer från Ringen, Skanstull, på lördag 16.15Gärna en 30k-sväng söder om Söder med möjligheter att hoppa av eller förlänga!
Ses på Ringv 111 (bredvid friskis)
Häng gärna på mig 🙂
Jag springer från Ringen, Skanstull, på lördag 16.15
Gärna en 30k-sväng söder om Söder med möjligheter att hoppa av eller förlänga!
Ses på Ringv 111 (bredvid friskis)
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 23:36@ Mikael; passar bra med det där toppenstället Söderbergs på Telefonplan då (t+)
@ Mikael; passar bra med det där toppenstället Söderbergs på Telefonplan då (t+)
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 13:13Bernt, jag kanske ska ta ett sista isrunda 😉 innan det är dax för avfärd mot en veckas löpning i shorts i Portugal (H). Att tiden blev senare på dagen passar mig bra.
Bernt, jag kanske ska ta ett sista isrunda 😉 innan det är dax för avfärd mot en veckas löpning i shorts i Portugal (H). Att tiden blev senare på dagen passar mig bra.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 14:40@mikael jag som ogillar semlor, drar mig mot kung Bore-cup i helgen. Absolut semelfritt. Lycka till med söder om söder rundan;)
@mikael jag som ogillar semlor, drar mig mot kung Bore-cup i helgen. Absolut semelfritt. Lycka till med söder om söder rundan;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:02jahapp, vad säger ni, är vi redo för att springa en sväng på lördag?
jahapp, vad säger ni, är vi redo för att springa en sväng på lördag?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:06Bernt springer röda linjen.
Bernt springer röda linjen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:07Har jobbhelg, men nästa Lördag är jag med
Har jobbhelg, men nästa Lördag är jag med
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 21:08Har barnen då
Har barnen då