Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Jag hänger nog gärna med, åtminstone en del av sträckan 🙂

Kanske man skulle testa för att se vad som händer när man passerar 22 km...

DEt låter som om du har tänkt dig den här: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=znzhhxgepfoleocu

Hallå, jag är osäker om jag kan så det blir ett kanske. Har varit sjuk en längre tid men sakta kommit tillbaka så jag kanske hänger med en bit, får höra av mig lite senare i veckan, men roligt skulle det vara! =)

Ska jag nånsin få till ett långpass över 22km så behöver jag nog både peppning och sällskap. Så länge vädret tillåter (gillar inte att springa ute när det går ner under -5.) och jag håller förkylningen borta så är jag sugen på att hänga med.

Mikael,
exakt den där turen hade jag tänkte mig.

Tomas,
klart du ska hänga med, tar du med dig SL-kortet så finns det gott om ställen att kliva av på om du skulle bli trött. Det är egentligen bara ute på Djurgården som det intet går kollektivtrafik nästa

David och Jennie, ni är välkomna, det är bara att hänga med om man vill och som sagt, det finns ju gott om ställen att kliva av ifall orken tryter.

Håkan: Det ska nog gå att ordna, mig veterligen har vi inga planer för helgen. 🙂

Är det semla så kommer jag

gött, då har vi en plan. Löpning, dusch och ombyte hos mig om så önskas och sen semla hos EF Racing Team?