Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:01Jag hänger nog gärna med, åtminstone en del av sträckan 🙂
Jag hänger nog gärna med, åtminstone en del av sträckan 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:20Kanske man skulle testa för att se vad som händer när man passerar 22 km...
Kanske man skulle testa för att se vad som händer när man passerar 22 km...
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:21DEt låter som om du har tänkt dig den här: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=znzhhxgepfoleocu
DEt låter som om du har tänkt dig den här: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=znzhhxgepfoleocu
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:10Hallå, jag är osäker om jag kan så det blir ett kanske. Har varit sjuk en längre tid men sakta kommit tillbaka så jag kanske hänger med en bit, får höra av mig lite senare i veckan, men roligt skulle det vara! =)
Hallå, jag är osäker om jag kan så det blir ett kanske. Har varit sjuk en längre tid men sakta kommit tillbaka så jag kanske hänger med en bit, får höra av mig lite senare i veckan, men roligt skulle det vara! =)
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:12Ska jag nånsin få till ett långpass över 22km så behöver jag nog både peppning och sällskap. Så länge vädret tillåter (gillar inte att springa ute när det går ner under -5.) och jag håller förkylningen borta så är jag sugen på att hänga med.
Ska jag nånsin få till ett långpass över 22km så behöver jag nog både peppning och sällskap. Så länge vädret tillåter (gillar inte att springa ute när det går ner under -5.) och jag håller förkylningen borta så är jag sugen på att hänga med.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:28Mikael,
exakt den där turen hade jag tänkte mig.Tomas,
klart du ska hänga med, tar du med dig SL-kortet så finns det gott om ställen att kliva av på om du skulle bli trött. Det är egentligen bara ute på Djurgården som det intet går kollektivtrafik nästa
Mikael,
exakt den där turen hade jag tänkte mig.
Tomas,
klart du ska hänga med, tar du med dig SL-kortet så finns det gott om ställen att kliva av på om du skulle bli trött. Det är egentligen bara ute på Djurgården som det intet går kollektivtrafik nästa
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:30David och Jennie, ni är välkomna, det är bara att hänga med om man vill och som sagt, det finns ju gott om ställen att kliva av ifall orken tryter.
David och Jennie, ni är välkomna, det är bara att hänga med om man vill och som sagt, det finns ju gott om ställen att kliva av ifall orken tryter.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:32Håkan: Det ska nog gå att ordna, mig veterligen har vi inga planer för helgen. 🙂
Håkan: Det ska nog gå att ordna, mig veterligen har vi inga planer för helgen. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 19:18Är det semla så kommer jag
Är det semla så kommer jag
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 21:06gött, då har vi en plan. Löpning, dusch och ombyte hos mig om så önskas och sen semla hos EF Racing Team?
gött, då har vi en plan. Löpning, dusch och ombyte hos mig om så önskas och sen semla hos EF Racing Team?