Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Jag behöver veta hur dags och hur många bara. Och om någon har några särskilda önskemål angående bakverken (det går att önska annat än semla också). *kavlar upp ärmarna* 😉

Locket får gärna vara trekantigt!

Va fasen.. måste man springa för att få semla?! 😉

Ett trekantigt lock. Check. Det har jag aldrig gjort förut men det ska väl inte var så svårt. 😉

Nej man måste inte springa för att få semla, jag tänker inte springa och antagligen inte andra halvan av EF Racing team heller. 😀

EF Racing team?

Du skulle sagt nej, jag ä-l-s-k-a-r semlor och borde inte få en semla (till) utan att ha sprungit bort de kcal jag redan mökat i mig. =)

Tur jag har hundträningsdag och inte kan förklä mig i löparkläder och smita in.. =)

"EF Racing team"! Låter som om ni underhåller dragracing-bilar i garaget?!

Eller en segelbåt för Volvo Ocean Race 😀 http://www.volvooceanrace.com/en/home.html

Hehe, EF Racing Team uppstod någon gång när vi behövde ett lagnamn inför någon tävling. Någon gång har vi kallat oss Team Bondegatan men det är ju lite opraktiskt att inarbeta det som etablerat namn i det fall att vi skulle behöva flytta någon gång. Och n

"men vi har i alla fall fem cyklar i hallen. Tror vår lilla segelbåt (vars motor faktiskt också befinner sig i hallen just nu)"

men hur stor hall har ni?? 😉

Den är faktiskt inte särskilt stor alls. Finns det hjärterum så finns det cykel- och motorrum. 😉

Glömde tillägga att det ligger lite golvlister där också som väntar på montering men att putsen som har använts för att reparera ett hål i taket i alla fall