Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 21:30Jag behöver veta hur dags och hur många bara. Och om någon har några särskilda önskemål angående bakverken (det går att önska annat än semla också). *kavlar upp ärmarna* 😉
Jag behöver veta hur dags och hur många bara. Och om någon har några särskilda önskemål angående bakverken (det går att önska annat än semla också). *kavlar upp ärmarna* 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 22:26Locket får gärna vara trekantigt!
Locket får gärna vara trekantigt!
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 22:51Va fasen.. måste man springa för att få semla?! 😉
Va fasen.. måste man springa för att få semla?! 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:15Ett trekantigt lock. Check. Det har jag aldrig gjort förut men det ska väl inte var så svårt. 😉
Nej man måste inte springa för att få semla, jag tänker inte springa och antagligen inte andra halvan av EF Racing team heller. 😀
Ett trekantigt lock. Check. Det har jag aldrig gjort förut men det ska väl inte var så svårt. 😉
Nej man måste inte springa för att få semla, jag tänker inte springa och antagligen inte andra halvan av EF Racing team heller. 😀
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:35EF Racing team?
Du skulle sagt nej, jag ä-l-s-k-a-r semlor och borde inte få en semla (till) utan att ha sprungit bort de kcal jag redan mökat i mig. =)
Tur jag har hundträningsdag och inte kan förklä mig i löparkläder och smita in.. =)
EF Racing team?
Du skulle sagt nej, jag ä-l-s-k-a-r semlor och borde inte få en semla (till) utan att ha sprungit bort de kcal jag redan mökat i mig. =)
Tur jag har hundträningsdag och inte kan förklä mig i löparkläder och smita in.. =)
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:35"EF Racing team"! Låter som om ni underhåller dragracing-bilar i garaget?!
"EF Racing team"! Låter som om ni underhåller dragracing-bilar i garaget?!
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:41Eller en segelbåt för Volvo Ocean Race 😀 http://www.volvooceanrace.com/en/home.html
Eller en segelbåt för Volvo Ocean Race 😀 http://www.volvooceanrace.com/en/home.html
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:43Hehe, EF Racing Team uppstod någon gång när vi behövde ett lagnamn inför någon tävling. Någon gång har vi kallat oss Team Bondegatan men det är ju lite opraktiskt att inarbeta det som etablerat namn i det fall att vi skulle behöva flytta någon gång. Och n
Hehe, EF Racing Team uppstod någon gång när vi behövde ett lagnamn inför någon tävling. Någon gång har vi kallat oss Team Bondegatan men det är ju lite opraktiskt att inarbeta det som etablerat namn i det fall att vi skulle behöva flytta någon gång. Och n
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:56"men vi har i alla fall fem cyklar i hallen. Tror vår lilla segelbåt (vars motor faktiskt också befinner sig i hallen just nu)"
men hur stor hall har ni?? 😉
"men vi har i alla fall fem cyklar i hallen. Tror vår lilla segelbåt (vars motor faktiskt också befinner sig i hallen just nu)"
men hur stor hall har ni?? 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:58Den är faktiskt inte särskilt stor alls. Finns det hjärterum så finns det cykel- och motorrum. 😉
Glömde tillägga att det ligger lite golvlister där också som väntar på montering men att putsen som har använts för att reparera ett hål i taket i alla fall
Den är faktiskt inte särskilt stor alls. Finns det hjärterum så finns det cykel- och motorrum. 😉
Glömde tillägga att det ligger lite golvlister där också som väntar på montering men att putsen som har använts för att reparera ett hål i taket i alla fall