Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:16Ser ju ut att vara rejäl takhöjd, borde inte vara några problem att hänga upp ett par kajaker. 😉 Flest (sport)prylar när man dör vinner! (H)
Ser ju ut att vara rejäl takhöjd, borde inte vara några problem att hänga upp ett par kajaker. 😉 Flest (sport)prylar när man dör vinner! (H)
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:24Den där tvätten genererade knappast mer smuts än vad det gör en vanlig dag med de som passerar med bil och till fots.
Och jo, takhöjden är outnyttjad, det är nog snarare tiden för nyttjande som är en bristvara i det här fallet. 🙂
Den där tvätten genererade knappast mer smuts än vad det gör en vanlig dag med de som passerar med bil och till fots.
Och jo, takhöjden är outnyttjad, det är nog snarare tiden för nyttjande som är en bristvara i det här fallet. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:28Det har ingen betydelse.
Intressant att vissa inte följer miljöregler men har man inga ungar så är det kanske inte så viktigt.
Det har ingen betydelse.
Intressant att vissa inte följer miljöregler men har man inga ungar så är det kanske inte så viktigt.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:34Okej, jag tar ett djupt andetag nu och lämnar den här diskussionen. I min värld är man inte miljöförstörare för att man lämnar lite vatten och lite lera/grus på trottoaren utanför huset. Ja, vi smörjer våra kedjor mellan varven men de tvättades inte av i
Okej, jag tar ett djupt andetag nu och lämnar den här diskussionen. I min värld är man inte miljöförstörare för att man lämnar lite vatten och lite lera/grus på trottoaren utanför huset. Ja, vi smörjer våra kedjor mellan varven men de tvättades inte av i
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:36Det är fullt tillåtet att tvätta cykeln på gatan i Stockholm: http://www.cyklistbloggen.se/2011/12/det-ar-okej-att-tvatta-pa-gatan/
Det är fullt tillåtet att tvätta cykeln på gatan i Stockholm: http://www.cyklistbloggen.se/2011/12/det-ar-okej-att-tvatta-pa-gatan/
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:42Hur tvättar man en cykel utan tvättmedel/diskmedel/bilschampo? Jag har svårt att tänka mig att majoriteten gillar att man tvättar fordon på gatan.
Edit menar kommunerna
Hur tvättar man en cykel utan tvättmedel/diskmedel/bilschampo? Jag har svårt att tänka mig att majoriteten gillar att man tvättar fordon på gatan.
Edit menar kommunerna
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:48Sedan så är det en fråga för Miljökontoret samt ev. VA och inte trafikkontoret.
Sedan så är det en fråga för Miljökontoret samt ev. VA och inte trafikkontoret.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:53Jag sa "lite får man väl skölja av i alla fall", det var ingen tvätt utan bara tillräckligt mycket borttagning av lera för att de skulle kunna hängas upp på väggen.
Jag sa "lite får man väl skölja av i alla fall", det var ingen tvätt utan bara tillräckligt mycket borttagning av lera för att de skulle kunna hängas upp på väggen.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 11:03Om vi återgår till själva löprundan på lördag så finns det möjlighet att hoppa av och på utmed vägen för den som vill springa kortare sträcka.
Häng t.ex. med från start 9:00 Slussen till Hornstull för 10 km härligt löp utmed vattnet runt Söder. Inkluder
Om vi återgår till själva löprundan på lördag så finns det möjlighet att hoppa av och på utmed vägen för den som vill springa kortare sträcka.
Häng t.ex. med från start 9:00 Slussen till Hornstull för 10 km härligt löp utmed vattnet runt Söder. Inkluder
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 12:20Eller skaffa sig en cykel/biltvätt.. det har jag..
Cykel/Biltvätt = Sambo
=D
Eller skaffa sig en cykel/biltvätt.. det har jag..
Cykel/Biltvätt = Sambo
=D