Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 12:23Har säkert dykt upp förut.. men vilket tempo är det? slussen-hornstull?
Har säkert dykt upp förut.. men vilket tempo är det? slussen-hornstull?
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 13:53Långpass med semla. Mmmm.
Efterlängtat mys.
Tyvääärrr e jag upptagen hela lördagen 🙁...repris nästa helg?? 😉
Långpass med semla. Mmmm.
Efterlängtat mys.
Tyvääärrr e jag upptagen hela lördagen 🙁
...repris nästa helg?? 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:07Hmmmm, låter lockande (både med löpningen och fika). Om mannen min fortfarande är krasslig så kommer jag. Annars åker vi till mitt gym och springer löpband och finsimmar i den lilla lilla bassängen där 🙂
Hmmmm, låter lockande (både med löpningen och fika). Om mannen min fortfarande är krasslig så kommer jag. Annars åker vi till mitt gym och springer löpband och finsimmar i den lilla lilla bassängen där 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:39När: lördag 18 feb, start kl. 09.00
Var: Start på Slussen, t-baneuppgång Södermalmstorg
Vad: Löptur på ca 35 km i ca 6 - 6.30-minuterstempo, vi hänger inte av folk,
så bli inte skrämda av tempotKlicka på länken så hittar ni karta över passet, t
När: lördag 18 feb, start kl. 09.00
Var: Start på Slussen, t-baneuppgång Södermalmstorg
Vad: Löptur på ca 35 km i ca 6 - 6.30-minuterstempo, vi hänger inte av folk,
så bli inte skrämda av tempot
Klicka på länken så hittar ni karta över passet, t
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:48å, justja, får man önska fika utöver semla så önskar jag något med choklad gärna kletigt ... och ju mera choklad desto bättre 😀
å, justja, får man önska fika utöver semla så önskar jag något med choklad gärna kletigt ... och ju mera choklad desto bättre 😀
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 08:34Jag och min kompis Maria följer gärna med på söndag (kanske inte hela rundan beroende på dagsform). Är det ok?
Jag och min kompis Maria följer gärna med på söndag (kanske inte hela rundan beroende på dagsform). Är det ok?
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 09:13jajamen, ni är varmt välkomna!
jajamen, ni är varmt välkomna!
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 09:17Titti, passet är planerat till lördag. OBS!
Titti, passet är planerat till lördag. OBS!
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 09:23Jag vet 🙂 Skrev fel bara! Tack! Hur många blir vi?
Jag vet 🙂 Skrev fel bara! Tack! Hur många blir vi?
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 09:27Jag är inte på även om semla lockar mig.
Jag är inte på även om semla lockar mig.