Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Jag och Maria kan tyvärr inte heller 🙁

Och inte jag heller tyvärr, ska resa bort så hinner inte med. En sen bokning tyvärr! Nästa helg blir vasan men efter det så ska jag följa med någon helg på långpass igen!!!

Jag har i alla fall bakat en chokladig kaka. Den blev säkert helt misslyckad men även sådant brukar gå att äta. 😀

Elin, jag har aldrig varit med om en chkladkaka som varit oätbar. Övertygad om att det du bakar är gott.

Hade varit kul att vara med på löppass i morgon, men då jag bor en bit i från så känns det långt att åka för att sprnga 10-15 km. Jag ska trappa ner

Jag har nog tänkt vara med fast jag vänt lite knasigt på dygnet av vad jag antar vara kombinationen av skiftarbete och att jag slarvat med att få i mig dagsljus. Men jag hoppas att jag orkar vara med en mil eller så.
M.v.h

Fasen, missade det här. Måste kolla Funbeat oftare inser jag. Hoppas ni hade en kanontur!

Tack för trevligt sällskap idag!
Nästa gång kanske jag hänger kvar till fikan. 🙂

Jag vill också be att få tacka för sällskapet och fast jag inte var med till fikat så tycker jag att det var ett fantastiskt initiativ att vilja bjuda löpare på semlor 🙂

Det blev en semla över så det är bara att komma förbi om man är sugen. Lite chokladkaka finns det allt också, de andra höll inte med om att den blev misslyckad. 😉

tack själva, hörrni, det var jättetrevligt! Elin snackar ner sina bakverk som värsta japanskan men vi som var där vet att semlorna var väldigt goda och chokladkakan också.
Det är lätt att tycka om Elin 🙂