Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 18:55Det gör inget, häng med så länge du ids, det är alltid kul med trevligt sällskap.
Det smarta med turen är att man kan avbryta vart som helst (nästan) och ha nära till kollektivtrafiken ändå. Eller anpassa efter tycke, smak och humör; häng med runt Söder
Det gör inget, häng med så länge du ids, det är alltid kul med trevligt sällskap.
Det smarta med turen är att man kan avbryta vart som helst (nästan) och ha nära till kollektivtrafiken ändå. Eller anpassa efter tycke, smak och humör; häng med runt Söder
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 19:10Tja, vad vill du ha? Korintkakor och kanelbullar är veckans skörd än så länge men de lär vara slut inom snar framtid.
Tja, vad vill du ha? Korintkakor och kanelbullar är veckans skörd än så länge men de lär vara slut inom snar framtid.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:44> Korintkakor och kanelbullar
Deeee-licious, var dom!
> Korintkakor och kanelbullar
Deeee-licious, var dom!
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:54Zäta, jag skulle gärna följa med, men måste lalla runt i Rom. Får väl köra långpass själv bland ruinerna och trösta mig med lite tiramisu istället 🙁
Zäta, jag skulle gärna följa med, men måste lalla runt i Rom. Får väl köra långpass själv bland ruinerna och trösta mig med lite tiramisu istället 🙁
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 08:53men alltså, inplanederade fikastopp? Barhäng? Du får inte glömma dom viktiga detaljerna.:D
men alltså, inplanederade fikastopp? Barhäng? Du får inte glömma dom viktiga detaljerna.:D
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 18:29Klas,
å nej, det låter ju väldigt tufft. Men jag vet att du klarar av att härda ut 😉Mats,
vi diskuterar ju för fullt vilka kakor vi ska ha. Det känns som lite tidigt att gå på biran vid lunch...väl...?
Klas,
å nej, det låter ju väldigt tufft. Men jag vet att du klarar av att härda ut 😉
Mats,
vi diskuterar ju för fullt vilka kakor vi ska ha. Det känns som lite tidigt att gå på biran vid lunch...väl...?
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 20:37Alltså - kakor låter gott och e trevligt men ...nä jag tycker nog att barhänget efter turen är viktig att ta med från början...den får liksom inte försvinna i hanteringen.
Alltså - kakor låter gott och e trevligt men ...nä jag tycker nog att barhänget efter turen är viktig att ta med från början...den får liksom inte försvinna i hanteringen.
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 20:57Barhäng efter turen är ej att underskatta som lockmedel. Kan t o m få mig som bor lite avsides att ta mig inåt sthlm.
Barhäng efter turen är ej att underskatta som lockmedel. Kan t o m få mig som bor lite avsides att ta mig inåt sthlm.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 08:3510:00 vid Slussen på lördag då? Tycker den planerade turen låter jättebra för då har vi aldrig långt hem om orken skulle tryta. Löparformen är inte direkt på uppgång men jag ger mig gärna ut en liten stund i alla fall. 🙂 Måste spara lite av krafterna ti
10:00 vid Slussen på lördag då? Tycker den planerade turen låter jättebra för då har vi aldrig långt hem om orken skulle tryta. Löparformen är inte direkt på uppgång men jag ger mig gärna ut en liten stund i alla fall. 🙂 Måste spara lite av krafterna ti
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 08:57Ska faktiskt *cykla* på lördag, annars hade jag såklart hakat på. Är med er i tanken (t+)
Ska faktiskt *cykla* på lördag, annars hade jag såklart hakat på. Är med er i tanken (t+)