Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:45Klart vi lyssnar! Man vill ju inte ha något dåligt kök efter en långtur! Plus att de ska vara laddning inför Hellasloppet dagen efter!
Klart vi lyssnar! Man vill ju inte ha något dåligt kök efter en långtur! Plus att de ska vara laddning inför Hellasloppet dagen efter!
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:55Buuuu! Äntligen inte okristligt tidigt och äntligen inte okristligt långt. Också krockar det med Tjurruset. 🙁
Buuuu! Äntligen inte okristligt tidigt och äntligen inte okristligt långt. Också krockar det med Tjurruset. 🙁
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:56Är vi hungriga rekommenderar jag Black&Brown Inn vid Mariatorget, de gör grymma hamburgertallrikar. En Svaneke kompletterar utmärkt.
Vill man ha veggo finns det hallumiburgare.
Springer vi väldigt långt, vilket jag kanske är tveksam till att jag pallar
Är vi hungriga rekommenderar jag Black&Brown Inn vid Mariatorget, de gör grymma hamburgertallrikar. En Svaneke kompletterar utmärkt.
Vill man ha veggo finns det hallumiburgare.
Springer vi väldigt långt, vilket jag kanske är tveksam till att jag pallar
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:59Lät ju grymt trevligt, men 25-30 km är för långt för mig just denna lördag då jag i så fall skulle vara tvungen att krypa igenom hela Hellasloppet dagen efter… 😉
Lät ju grymt trevligt, men 25-30 km är för långt för mig just denna lördag då jag i så fall skulle vara tvungen att krypa igenom hela Hellasloppet dagen efter… 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:07EF Racing Team kan mycket väl tänkas återansluta för en bit mat. I alla fall kan jag det, Fredrik får tycka för sig själv.
EF Racing Team kan mycket väl tänkas återansluta för en bit mat. I alla fall kan jag det, Fredrik får tycka för sig själv.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 09:47@Joakim. Jag ska också springa Hellasloppet och kommer att ansluta vid 17 km ungefär, när dom central delarna av staden passeras, innan Djurgården. Kan man få ett telefonnummer Håkan!
@Joakim. Jag ska också springa Hellasloppet och kommer att ansluta vid 17 km ungefär, när dom central delarna av staden passeras, innan Djurgården. Kan man få ett telefonnummer Håkan!
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 13:30Om vädret inte blir allt för dåligt (H) kommer jag gärna med :-). Jag springer med från start men inte hela den planerade sträckan.
Om vädret inte blir allt för dåligt (H) kommer jag gärna med :-). Jag springer med från start men inte hela den planerade sträckan.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 13:52OK, Mats - Tufft! Men - jag får nog (trots denna variant) lämna WO trots allt, har hopat sig lite väl mycket saker i morgon.
OK, Mats - Tufft! Men - jag får nog (trots denna variant) lämna WO trots allt, har hopat sig lite väl mycket saker i morgon.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 14:04Det ska i alla fall bli strålande sol. 🙂
Det ska i alla fall bli strålande sol. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 14:53jaha, klart du kan Mats. Mitt nummer är 0733-853 153, vill du ringa de andra får du fråga dem 😀
jaha, klart du kan Mats. Mitt nummer är 0733-853 153, vill du ringa de andra får du fråga dem 😀