Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 14:24Tack för underbar löptur :-), har ni lika bra väder varje gång (H:)? Jag hänger gärna med fler gånger.
Jag avvek mot Hammarbysjöstad igen efter Slussen, ökade farten lite och kom upp i 20k, sen blev det stretch på soliga bryggan.
Tack för underbar löptur :-), har ni lika bra väder varje gång (H:)? Jag hänger gärna med fler gånger.
Jag avvek mot Hammarbysjöstad igen efter Slussen, ökade farten lite och kom upp i 20k, sen blev det stretch på soliga bryggan.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 16:03Låter mysigt, Torbjörn, och kul att du dök upp. Det är alltid kul med nya ansikten på långpassen och, ja, jag har alltid lika fint väder. Peter Nilsson däremot...inte lika bra på det här med väder men har du dubbar så halkar du inte på hans isturer i alla
Låter mysigt, Torbjörn, och kul att du dök upp. Det är alltid kul med nya ansikten på långpassen och, ja, jag har alltid lika fint väder. Peter Nilsson däremot...inte lika bra på det här med väder men har du dubbar så halkar du inte på hans isturer i alla
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 16:14En bättre lördag kunde man knappast ha. Återigen förvånad att det kändes så bra, hade jag haft mer vatten så hade jag kunnat köra en bit till. Glad över att det finns fler som är tillfreds och nöjda med att hålla ett tempo jag pallar med. 🙂
En bättre lördag kunde man knappast ha. Återigen förvånad att det kändes så bra, hade jag haft mer vatten så hade jag kunnat köra en bit till. Glad över att det finns fler som är tillfreds och nöjda med att hålla ett tempo jag pallar med. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 16:14Ja, det är skämskudde på mig. Klart det är Torbjörn. Jag blev lite lurad där.
Ja, det är skämskudde på mig. Klart det är Torbjörn. Jag blev lite lurad där.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 16:16*visslar*
*visslar*
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 20:36Fler sådana här initiativ. Kunde inte denna gång men hoppas det ska funka bättre nästa gång. Ni måste haft strålande väder! Härligt!
Fler sådana här initiativ. Kunde inte denna gång men hoppas det ska funka bättre nästa gång. Ni måste haft strålande väder! Härligt!
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 09:43Även jag får väl intyga att det var ett väldigt trevligt pass. Och vi hann med god marginal till Uppsala i tid...
Även jag får väl intyga att det var ett väldigt trevligt pass. Och vi hann med god marginal till Uppsala i tid...
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:06Vill bara påpeka att Emma tog tåget till Uppsala...SÅ långa långpass springer vi inte...ännu. 😉
Vill bara påpeka att Emma tog tåget till Uppsala...SÅ långa långpass springer vi inte...ännu. 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:42Bra att du förtydligar.
Är det nu vi ska erkänna att vi inte ens kom upp i några 25 km 🙂
Bra att du förtydligar.
Är det nu vi ska erkänna att vi inte ens kom upp i några 25 km 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 12:37sscchhh, inte nu! Mina ben är trötta och ömma efter bara 23...usch...
Nu ska jag montera trainerdäcker på cykeln så jag kan trampa en sväng framför TV:n ikväll istället.
sscchhh, inte nu! Mina ben är trötta och ömma efter bara 23...usch...
Nu ska jag montera trainerdäcker på cykeln så jag kan trampa en sväng framför TV:n ikväll istället.