Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Om man tittar på kartan så bör det vara ca 16 km ( av ca 30 km ) vid Grand hotell och det tar ungefär 1 timma och 45 minuter. Alltså 11.45 + - . Då är ni lagom möra så att jag orkar hänga med tillbaka till Slussen.

Jag tycker det är en utmärkt plan (H)

Jag kan nog tänka mig att kasta in handduken efter ungefär den sträckan så det blir en bra stafettväxling där. 🙂 Får väl se hur formen känns när vi väl är iväg, den sträckan gick fint förra helgen i alla fall.

Hur var det med matplanerna, ungefär vilk

30 km i 6:30 tempo blir 3 timmar och en kvart. Sen lite stopp och en fika så blir det kanske 4 timmar. Gissar framåt 14-tiden + - . Håkans nummer har du och mitt är 073-813 19 61.

Vi kan väl diskutera sträcka och mat under tiden vi springer, jag funderar på en runda på ca 25 km., min form är inte den bästaste heller, och inget fikastopp.

...nu går väl Mats i taket 😀 i n g e t f i k a s t o p p?! 😉

Vaknade av ett frostnyp och insåg att den här dagen måste offras åt att vinterförbereda trädgården och huset - så jag bangar. Sprang dock 15 km själv före frukost för att få upp värmen. Ha det så trevligt i soliga Stockholm!

Har du inga element?

Jo men de har bara utgjort väggdekorationer fram till nu. Jag vill helst vänta en månad till innan jag öppnar kranen till Skellefte Krafts varma goa, men dyra, el.

Du resonerar som mig Micke men jag ska erkänna att jag satt på elementet i arbetsrummet.

Tja, jag var i alla fall där, tillsammans med Emma, Håkan, Elin och Lars-Åke. Trevligt, pratigt och strålande sol. Och snart en pilsner.

pssst, Fredrik, Torbjörn inte Lars-Åke 😉 men det var väldigt trevligt och fint väder.

Nu dusch och bira (hv)