Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 22:02Om man tittar på kartan så bör det vara ca 16 km ( av ca 30 km ) vid Grand hotell och det tar ungefär 1 timma och 45 minuter. Alltså 11.45 + - . Då är ni lagom möra så att jag orkar hänga med tillbaka till Slussen.
Jag tycker det är en utmärkt plan (H)
Om man tittar på kartan så bör det vara ca 16 km ( av ca 30 km ) vid Grand hotell och det tar ungefär 1 timma och 45 minuter. Alltså 11.45 + - . Då är ni lagom möra så att jag orkar hänga med tillbaka till Slussen.
Jag tycker det är en utmärkt plan (H)
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 08:29Jag kan nog tänka mig att kasta in handduken efter ungefär den sträckan så det blir en bra stafettväxling där. 🙂 Får väl se hur formen känns när vi väl är iväg, den sträckan gick fint förra helgen i alla fall.
Hur var det med matplanerna, ungefär vilk
Jag kan nog tänka mig att kasta in handduken efter ungefär den sträckan så det blir en bra stafettväxling där. 🙂 Får väl se hur formen känns när vi väl är iväg, den sträckan gick fint förra helgen i alla fall.
Hur var det med matplanerna, ungefär vilk
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 08:5530 km i 6:30 tempo blir 3 timmar och en kvart. Sen lite stopp och en fika så blir det kanske 4 timmar. Gissar framåt 14-tiden + - . Håkans nummer har du och mitt är 073-813 19 61.
30 km i 6:30 tempo blir 3 timmar och en kvart. Sen lite stopp och en fika så blir det kanske 4 timmar. Gissar framåt 14-tiden + - . Håkans nummer har du och mitt är 073-813 19 61.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 09:36Vi kan väl diskutera sträcka och mat under tiden vi springer, jag funderar på en runda på ca 25 km., min form är inte den bästaste heller, och inget fikastopp.
...nu går väl Mats i taket 😀 i n g e t f i k a s t o p p?! 😉
Vi kan väl diskutera sträcka och mat under tiden vi springer, jag funderar på en runda på ca 25 km., min form är inte den bästaste heller, och inget fikastopp.
...nu går väl Mats i taket 😀 i n g e t f i k a s t o p p?! 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 10:05Vaknade av ett frostnyp och insåg att den här dagen måste offras åt att vinterförbereda trädgården och huset - så jag bangar. Sprang dock 15 km själv före frukost för att få upp värmen. Ha det så trevligt i soliga Stockholm!
Vaknade av ett frostnyp och insåg att den här dagen måste offras åt att vinterförbereda trädgården och huset - så jag bangar. Sprang dock 15 km själv före frukost för att få upp värmen. Ha det så trevligt i soliga Stockholm!
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 10:18Har du inga element?
Har du inga element?
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 10:39Jo men de har bara utgjort väggdekorationer fram till nu. Jag vill helst vänta en månad till innan jag öppnar kranen till Skellefte Krafts varma goa, men dyra, el.
Jo men de har bara utgjort väggdekorationer fram till nu. Jag vill helst vänta en månad till innan jag öppnar kranen till Skellefte Krafts varma goa, men dyra, el.
Quote from Jonny Persson on 6 October 2012, 11:05Du resonerar som mig Micke men jag ska erkänna att jag satt på elementet i arbetsrummet.
Du resonerar som mig Micke men jag ska erkänna att jag satt på elementet i arbetsrummet.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 12:33Tja, jag var i alla fall där, tillsammans med Emma, Håkan, Elin och Lars-Åke. Trevligt, pratigt och strålande sol. Och snart en pilsner.
Tja, jag var i alla fall där, tillsammans med Emma, Håkan, Elin och Lars-Åke. Trevligt, pratigt och strålande sol. Och snart en pilsner.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 12:50pssst, Fredrik, Torbjörn inte Lars-Åke 😉 men det var väldigt trevligt och fint väder.
Nu dusch och bira (hv)
pssst, Fredrik, Torbjörn inte Lars-Åke 😉 men det var väldigt trevligt och fint väder.
Nu dusch och bira (hv)