Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 09:28Elin,
japp, 10.00 på Slussen!
Jag har också anmält mig till spinningen men är på plats....44 ... eller nått, så det blir utomhus eller första trainerpasset för mig.Ska du med nästa helg också och cykla Hawaiispinningen?
Elin,
japp, 10.00 på Slussen!
Jag har också anmält mig till spinningen men är på plats....44 ... eller nått, så det blir utomhus eller första trainerpasset för mig.
Ska du med nästa helg också och cykla Hawaiispinningen?
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 09:45Nej nästa helg är vi i Östergötland och vilar upp oss med lite lantluft, annars hade det varit skoj.
Nej nästa helg är vi i Östergötland och vilar upp oss med lite lantluft, annars hade det varit skoj.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 09:48Peter: Du får väl cykla på söndag som vi andra gör. 😉
Peter: Du får väl cykla på söndag som vi andra gör. 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 10:37justdet, Peter, det som Elin sa. Man cyklar faktiskt på söndagar.
😉
justdet, Peter, det som Elin sa. Man cyklar faktiskt på söndagar.
😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:42Jag tror minsann att jag hänger med på lördag! Möjligen med sambo som sällskap.
Jag tror minsann att jag hänger med på lördag! Möjligen med sambo som sällskap.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 14:24Plötsligt vill jag flytta till Stockholm.
Plötsligt vill jag flytta till Stockholm.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 14:34Jag har en vinterbonad friggebod.....
Jag kanske förresten dyker upp på lördag om det är soligt och varmt väder.
Jag har en vinterbonad friggebod.....
Jag kanske förresten dyker upp på lördag om det är soligt och varmt väder.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 15:53vad roligt, då blir vi några stycken i alla fall.
Emma,
klart Åke ska med!Mikael,
jag ska se vad jag kan göra. Just nu ser det bra ut enligt Yr.no i alla fall.Anna,
komsi-komsi, det går säkert tåg och Micke har ju en friggebod att bo över i 😀
vad roligt, då blir vi några stycken i alla fall.
Emma,
klart Åke ska med!
Mikael,
jag ska se vad jag kan göra. Just nu ser det bra ut enligt Yr.no i alla fall.
Anna,
komsi-komsi, det går säkert tåg och Micke har ju en friggebod att bo över i 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:15Väljer melllan SUM-rek och denna runda, har vi några planer efter Slussen? Start på SLussen! Slut på SLussen ?...Blå dörren? eller där i backen där vi var sist?
Väljer melllan SUM-rek och denna runda, har vi några planer efter Slussen? Start på SLussen! Slut på SLussen ?...Blå dörren? eller där i backen där vi var sist?
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:29Om någon tänkt äta rekommenderar jag inte stället vi var på sist (Papagallo), sorgligare käk får man leta efter. Jag lär hoppa av långt mycket tidigare än så så ni behöver inte lyssna på mig. 🙂
Hade jag varit vid full vigör hade jag erbjudit fika här
Om någon tänkt äta rekommenderar jag inte stället vi var på sist (Papagallo), sorgligare käk får man leta efter. Jag lär hoppa av långt mycket tidigare än så så ni behöver inte lyssna på mig. 🙂
Hade jag varit vid full vigör hade jag erbjudit fika här