Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

jag har lite dålig koll på hur många vi blir, men vill man fika hemma hos MEF Racing Team så bör/ska man kopiera och skriva upp sig på listan en bit upp. Så Elin vet hur många semlor hon behöver göra 🙂

Så länge det inte blir fler än tio så ska det nog gå att reda ut med bullarna som ligger i frysen. Den där chokladönskningen är jag inte direkt nödbedd om att uppfylla, det önskas aldrig chokladigt hemma annars och just choklad, kladdigt och mer choklad ä

Men Elin, kajaken har inte ens jag i hallen... (kanotklubb.nu)

Jag skulle inte ha något problem med att ha en kajak i hallen, det jobbiga är att få upp den för trappan.

Jag byggde faktiskt ett kajakförråd till min kajak. Mycket uppskattat även av katterna!

På mitt förra jobb hade chefen sin kajak på vinden. Men sen byggde de om utan att tänka på den och då blev det för smalt för att få ut den. Som tur var så var fastighetsskötaren väldigt friluftsintresserad så han beordrade att hyresvärden skulle såga upp

Det är ingen lång låda. Det är ett kajakförråd! 🙂

Även kallad "Kattlådan".

Fatta hur mycket marmelad man skulle kunna förvara där 🙂

Hej!
Jag var peppad att hänga med men nu kom annat emellan. Jag ska åka till Linköping och fira syrran som fyller år. Jag hoppas verkligen kunna hänga med någon annan gång.