Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 09:48jag har lite dålig koll på hur många vi blir, men vill man fika hemma hos MEF Racing Team så bör/ska man kopiera och skriva upp sig på listan en bit upp. Så Elin vet hur många semlor hon behöver göra 🙂
jag har lite dålig koll på hur många vi blir, men vill man fika hemma hos MEF Racing Team så bör/ska man kopiera och skriva upp sig på listan en bit upp. Så Elin vet hur många semlor hon behöver göra 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 10:11Så länge det inte blir fler än tio så ska det nog gå att reda ut med bullarna som ligger i frysen. Den där chokladönskningen är jag inte direkt nödbedd om att uppfylla, det önskas aldrig chokladigt hemma annars och just choklad, kladdigt och mer choklad ä
Så länge det inte blir fler än tio så ska det nog gå att reda ut med bullarna som ligger i frysen. Den där chokladönskningen är jag inte direkt nödbedd om att uppfylla, det önskas aldrig chokladigt hemma annars och just choklad, kladdigt och mer choklad ä
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:22Men Elin, kajaken har inte ens jag i hallen... (kanotklubb.nu)
Men Elin, kajaken har inte ens jag i hallen... (kanotklubb.nu)
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 20:00Jag skulle inte ha något problem med att ha en kajak i hallen, det jobbiga är att få upp den för trappan.
Jag skulle inte ha något problem med att ha en kajak i hallen, det jobbiga är att få upp den för trappan.
Quote from Jonny Persson on 16 February 2012, 20:32Jag byggde faktiskt ett kajakförråd till min kajak. Mycket uppskattat även av katterna!
Jag byggde faktiskt ett kajakförråd till min kajak. Mycket uppskattat även av katterna!
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 21:03På mitt förra jobb hade chefen sin kajak på vinden. Men sen byggde de om utan att tänka på den och då blev det för smalt för att få ut den. Som tur var så var fastighetsskötaren väldigt friluftsintresserad så han beordrade att hyresvärden skulle såga upp
På mitt förra jobb hade chefen sin kajak på vinden. Men sen byggde de om utan att tänka på den och då blev det för smalt för att få ut den. Som tur var så var fastighetsskötaren väldigt friluftsintresserad så han beordrade att hyresvärden skulle såga upp
Quote from Jonny Persson on 16 February 2012, 21:08Det är ingen lång låda. Det är ett kajakförråd! 🙂
Det är ingen lång låda. Det är ett kajakförråd! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 21:09Även kallad "Kattlådan".
Även kallad "Kattlådan".
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 21:09Fatta hur mycket marmelad man skulle kunna förvara där 🙂
Fatta hur mycket marmelad man skulle kunna förvara där 🙂
Quote from Funbeat user on 17 February 2012, 16:22Hej!
Jag var peppad att hänga med men nu kom annat emellan. Jag ska åka till Linköping och fira syrran som fyller år. Jag hoppas verkligen kunna hänga med någon annan gång.
Hej!
Jag var peppad att hänga med men nu kom annat emellan. Jag ska åka till Linköping och fira syrran som fyller år. Jag hoppas verkligen kunna hänga med någon annan gång.