Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglångpass lördagar i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Det ser ut som att det i vanlig ordning var en trevlig helgrunda, jag höll på med min vägg alldeles för länge men nu är den väldigt tukos och fin. Ska bara torka till i morgon och sen får den ett lager till.
Jag kom iväg sent och missade er precis vid Slu

Vad trevligt det är att springa med sällskap, mycket jobbigare att få ihop distans bara med visualiserade hamburgare & semlor.

Fick ihop mina 50k, inte gick särskilt snabbt heller, men det var bitvis tungt på slutet.

Vi hade en liten diskussion om att

Kul rapport. Är lite sugen på en utmaning nästa helg. Några flera som är taggade?

Verkar vara ett riktigt roligt upplägg men jag behöver nog träna upp mina ben och fötter innan jag vågar haka på. Mina 18km igår har satt ordentliga spår i både ben och fossingar.

Hoppas på att kunna haka på senare under året 🙂

Det är barn nu till helgen som kommer så pass härifrån denna omgång.

Det är ju bara att kliva av när du vill Anders, det är inget tvång på att vara med hela vägen.

Hallå folket.

Vi är några stycken som erövrar Blå linjen på lördag.
Samling Kungsträdgården 10.00. Sedan plockar vi samtliga stationer hela vägen ut till Hjulsta, över till Akalla och tillbaka till Västra Skogen. 6tempo.

Läs mer här: http://mirandasm

Ååh min linje! Ska se om jag kan stuva om i schemat o vara med! Tempo ca?

Ååh min linje också! (Duvbo) Jag får stå över ett kalas om jag ska vara med på det här, men nog blir man sugen

Hade gärna varit med men är utomlands då! Får bli en annan gång =)